شناسهٔ خبر: 38431554 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

اظهارات تابش پس از لغو بازی با پرسپولیس

مدیرعامل سپاهان گفت: ما می‌خواستیم دیدار با پرسپولیس به تعویق بیفتد ولی به ناچار مجبور شدیم به خاطر منافع ملی بازی را برگزار کنیم تا بهانه به دست عربستانی‌ها ندهیم.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| مسعود تابش، مدیرعامل سپاهان درباره برگزارنشدن بازی سپاهان و پرسپولیس گفت: تلاش زیادی کردیم که این بازی با توجه به حساسیت آن به تعویق بیفتد و با استانداری و نهادهای مربوطه نامه‌نگاری کردیم اما به ما گفتند این بازی باید برگزار شود. ما می‌خواستیم این دیدار به تعویق بیفتد و بحث منافع ملی مطرح شد که ممکن است نتوانیم برابر بحرین و عراق میزبانی کنیم و به ناچار مجبور شدیم به خاطر منافع ملی بازی را برگزار کنیم تا بهانه به دست عربستانی‌ها ندهیم.

 

او افزود: ما در ساعت 16:25 به ورزشگاه رسیدیم و تیم ما مشغول گرم کردن بود و ناظر بازی به ما گفتند که ایرادی ندارد و بازی برگزار می‌شود اما این اتفاق نیفتاد و بازی برگزار نشد. ما به شائبه کاری نداریم؛ به ناظر بازی هم گفتیم که آماده حضور در زمین هستیم. در فینال جام حذفی، این مسابقه 4 ساعت به تاخیر افتاد و باعث و بانی آن هم هواداران پرسپولیس بودند که تمام ورزشگاه را اشغال کردند و باعث شدند در بازی تاخیر به وجود بیاید. سپاهان می‌خواست که بازی کند و حتی همین الآن اگر پرسپولیسی‌ها برگردند، بازی می کنیم.

 

منبع: ایسنا

نظر شما