شناسهٔ خبر: 38430207 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: نی‌نی‌بان | لینک خبر

لاغری به روش لیپوماتیک

لیپوماتیک یا پیکرتراشی یک عمل زیبایی برای خلاص شدن از چربی‌های اضافی بدون درد و خونریزی است. هدف از این جراحی تغییر سایز و بهبود شکل بدن است.

صاحب‌خبر -

لیپوماتیک یا پیکرتراشی یک عمل زیبایی برای خلاص شدن از چربی‌های اضافی بدون درد و خونریزی است. هدف از این جراحی تغییر سایز و بهبود شکل بدن است.
روش لیپوماتیک جدیدترین روش تخلیه چربی از بدن با نتیجه ای کاملا متفاوت و باور نکردنی در مقایسه با سایر روش های تخلیه چربی مثل ساکشن و یا لیپولیزر است که در کلینیک تخصصی پوست و مو صدف به بهترین شکل انجام می‌شود.
محققان همیشه در جهت اصلاح مشکلات روش‌های قبلی مانند لیزرلیپولیز و لیپوساکشن به فکر ابداع و تولید دستگاهی بودند که علاوه بر راحت تر بودن، بیخطر تر و کم عارضه تر هم باشند و اما لیپوماتیک روشی کاملا سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی بوده و حجم زیادی از چربی تنها در یک جلسه تخلیه می شود که همراه با کمترین ورم و کبودی، درد و بدون خطر ایجاد آمبولی است. این روش نه تنها باعث افتادگی بیشتر پوست نمی شود بلکه به سفت تر شدن آن نیز کمک می کند.
نکته مهم و جالب این است که کاهش سایز تا مدت ها بعد از عمل ادامه دارد و باعث رفع سلولیت نیز می شود.

لاغری به روش لیپوماتیک
ورزش و تغییر سبک و شیوه زندگى کمک به حفظ سایز بدن می کند. بدلیل عدم استفاده از لیزر و عدم ایجاد حرارت در بافت چربى امکان فیبروز در بافت زیر پوست بسیار کم است و به این علت انتخاب دستگاه لیپوماتیک براى شکم خانم هایی که تاکنون زایمان نداشته اند مناسب تر است، همچنین این روش براى افرادى که قبلا ساکشن و یا لیپولیزر شده اند و بافت چربى سفت و فیبروز شده است مناسب تر از سایر روش هاى قبلى است. این دستگاه که توسط سازمان غذایی دارویی آمریکا FDI تایید شده است، سیستمی قابل اعتماد اثبات شده است که با روشی بی خطر و موثر و دقیق، این امکان را می دهد که حجمی از چربی های موضعی را بردارد که در ایران این کار به بهترین شکل در کلینیک تخصصی پوست و مو صدف انجام می‌گیرد.

روش لیپوماتیک  
در روش لیپوماتیک، سلول های چربی، ابتدا به روش کاملا فیزیکى و نه اشعه و یا حرارت تخریب شده (توسط حرکات لرزشی کانولا بصورت امولسیون در می آید) و سپس این چربی امولسفیه به آرامی برای پیکر بندی بدن توسط خود دستگاه از بدن خارج می شود. لیپوماتیک مشکل ایمنی را که در روش سنتی لیپوساکشن وجود داشت را رفع کرده است و سیستم امنیتی فعال آن محافظت از بافت بدن (اعصاب، رگ های خونی، ماهیچه ها) را برعهده دارد. در این روش، هدف معمولا کم کردن وزن نیست بلکه تغییر سایز، حجم و فرم است. این عمل بسیار راحت و بدون عارضه است و نتیجه آن بسیار رضایت بخش است.

لاغری به روش لیپوماتیک

مزایای لیپوماتیک نسبت به سایر روش ها
1- یکنواختی لایه چربی زیر پوست در لیپوماتیک عالی است و هیچ گونه بقایای مانده از چربی که در روش های دیگر ساکشن بصورت گلوله مانند در زیر پوست لمس می گردد در این روش وجود ندارد.
2- نیاز به بستن گن در این روش برای بیمار دو هفته است که در مقایسه با ساکشن سنتی (6 ماه) و لیزر لیپولیز (4-2 ماه) بسیار کوتاهتر است. در عین حال بستن گن 40 - 30 روز برای بهتر جمع شدن پوست توصیه می گردد.
3- جمع شدن پوست در این روش نسبت به روش های دیگر ساکشن بدلیل صدمه کمتر به ترابکولاهای پوستی به مراتب بهتر می باشد.
4- در این روش بیحسی موضعی کافیست و بیمار درد ندارد در حالیکه در روش های دیگر ساکشن چنانچه با بیحسی موضعی انجام گیرد معمولا بیمار احساس ناراحتی و درد دارد و معمولا نیاز به داروهای آرام کننده و خواب آور و حتی بیهوشی خفیف می باشد.
5- تورم و ترشحات پس از عمل در این روش بسیار کمتر است و ترشح از محل ساکشن نهایتا 36 ساعت طول می کشد در حالیکه در روش‌های دیگر ساکشن طولانی‌تر است.
6- ریسک عفونت در لیپوماتیک بسیار کم می باشد.
7- احتمال آمبولی چربی نسبت به روش های دیگر ساکشن بسیار کم می باشد و تاکنون گزارش نشده است.
8- لیپوماتیک نیاز به بستری ندارد و بیمار بلافاصله بعد از عمل می تواند بسر کار بازگردد.
9- خستگی و کوفتگی پس از عمل نسبت به روش های دیگر ساکشن به‌ مراتب کمتر است.
10- گرچه جمع شدن پوست در لیپوماتیک نسبت به روش های دیگر بسیار بهتر صورت می گیرد ولی در مواردی که شلی و افتادگی پوست زیاد باشد نیاز به عمل جراحی وجود خواهد داشت. با اینحال عمل جراحی پس از لیپوماتیک نسبت به بیمارانی که با لیپوماتیک چربی های آنها تخلیه نشده است، عمل محدودتر با برش کوچکتری خواهد بود و در بسیاری از موارد ابدومینوپلاستی که نیاز به در آوردن ناف و تغییر محل ناف می باشد، پس از عمل لیپوماتیک می توان ناف را در جای خود حفظ کرد و افتادگی پوست زیر شکم را با برش محدودتری برطرف نمود.

با توجه به شرایط زندگی مدرن امروزی و امکانات فراوان، میزان تحرک و فعالیت بدنی کاهش یافته است. از طرفی به دلیل زمان اندک برای طبخ غذا و افزایش مصرف فست فود ها، نرخ چاقی رو به افزایش است. برای رهایی از چاقی راه‌های مختلفی مانند رژیم غذایی و فعالیت بدنی وجود دارد و امروزه تبلیغات فراوانی پیرامون استفاده از دستگاه های مختلف لاغری می شود. از آنجایی که انسان به دنبال راحتی است، استقبال خوبی از این دستگاه ها می شود. البته نباید به هر ادعایی توجه کرد و این کار باید در مراکز معتبری همانند کلینیک تخصصی پوست و مو صدف انجام شود.

لاغری به روش لیپوماتیک
چه انتظاری از لیپوماتیک باید داشت
نتیجه نهایی آن، سه ماه بعد از عمل مشخص می شود. در این مدت، لازم است تا ورم و کبودی بهبود یابد و جمع شدن پوست اتفاق بیفتد.
در یک لیپوماتیک موفق، تورم و کبودی بعد از سه روز اتفاق می افتد و بعد از حدود دو هفته کم می شود. یک ماه زمان لازم است تا بدن به حالت تقریباً طبیعی در آید.
حدود 2 ماه پس از آن نتیجه را تا حدودی می توان دید. اما در این زمان ممکن است مناطقی از پوست به صورت ناصاف و سفت دیده شود که امری طبیعی است. در صورت ماساژ، این ناصافی ها و سفتی پوست طی 1.5 ماه از بین می رود و در غیر این صورت 3 ماه زمان لازم است تا پوست کاملاً صاف شود.
بیماران روز بعد از انجام لیپوماتیک، می توانند کارهای شخصی خود را انجام دهند و یک هفته بعد می توانند ورزش کنند.
پس از انجام این روش، به مدت 2 تا 3 هفته باید از گن های نسبتاً سفت و پس از آن به مدت 4 تا 6 هفته از گن های شل تر استفاده نمود.
همچنین توصیه غذایی پس از آن، محدودیت مصرف نمک و چربی تا 1 ماه می باشد.


لاغری به روش لیپوماتیکجهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه نمایید.
https://clinicsadaf.com/

لاغری به روش لیپوماتیک
همین حالا با ما تماس بگیرید.
021-27437


لاغری به روش لیپوماتیک
ما را در اینستاگرام دنبال کنید.
sadaf.clinic@

لاغری به روش لیپوماتیک
آدرس:
خیابان دکتر شریعتی، بلوار میرداماد، رودبار شرقی، پلاک 47، ساختمان پزشکان رودبار، طبقه پنج


نظر شما