شناسهٔ خبر: 38426091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار کرمانشاه:

محل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه مناسب نیست

کرمانشاه_ معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: محل نمایشگاه بین‌المللی مناسب نیست و به ازای هر سال تعلل در اصلاح وضعیت این نمایشگاه ۵۰ میلیارد تومان به هزینه‌های آن اضافه می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت حاتمی امروز یکشنبه در کارگروه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، محل نمایشگاه دائمی شهر کرمانشاه را مناسب ندانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه کرمانشاه یک کلان شهر با جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر است و قرار است به قطب اقتصادی بزرگ تبدیل شود لذا مرکز نمایشگاه بین المللی آن برای حال و آینده کرمانشاه نیست.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: برای سال ۹۹ باید از یک ظرفیت ملی و استانی کمک بگیریم و وضعیت این نمایشگاه را اصلاح کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: این نمایشگاه پتانسیل خوبی برای کرمانشاه محسوب می‌شود و به ازای هر سال تعلل در اصلاح وضعیت این نمایشگاه ۵۰ میلیارد تومان به هزینه‌های آن اضافه خواهد شد.

حاتمی گفت: باید جلساتی را به این منظور تشکیل دهیم و به یک اتفاق نظر برسیم تا در سال ۹۹ صاحب یک مرکز مجهز شویم چراکه صنعت نمایشگاه سود بالایی دارد و اگر بستر آن فراهم شود بسیار برای سرمایه گذار جذاب خواهد بود.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز محل نمایشگاه را مناسب ندانست و گفت: خوب است این نمایشگاه در محور کرمانشاه - بیستون و یا هر محل مناسب دیگری قرار داده شود.

نظر شما