شناسهٔ خبر: 38425733 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز خبر داد

اتخاذ تدابیر بهداشتی در مترو تبریز برای مواجهه با کرونا

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز گفت: تمهیدات گسترده‌ای از سوی شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز برای مواجهه با بیماری کرونا اتخاذ شده است.

صاحب‌خبر -

سعید بشیریان بناب با اعلام این مطلب اظهار کرد: با ورود بیماری کرونا به کشور و علی‌رغم مشاهده نشدن این بیماری در تبریز، مجموعه قطارشهری اقدامات عملی گسترده‌ای را برای مواجهه با این بیماری آغاز کرده است.

وی افزود: همه قطارها و ایستگاه‌های مترو تبریز بیش از گذشته در ساعات معین شست و شو شده و برای پیشگیری از شیوع گسترده این بیماری ضدعفونی می‌شوند.

بشیریان در بخش دیگری از سخنان خود از درج پوسترهای راهکارهای پیشگیری از شیوع بیماری‌های حاد تنفسی در قطارها خبر داد و گفت: انتظار می‌رود مسافران قطارشهری با رعایت موازین بهداشتی و اهتمام جدی بر اصول پیشگیرانه ضمن حفظ سلامتی خود و دیگران، مانع از شیوع این بیماری شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز، وی در پایان با اشاره به افزایش تقاضا برای مسافرت‌های درون شهری در آستانه سال نو خاطرنشان کرد:‌ مسافران عزیز می‌توانند به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در قطارها و به دنبال آن افزایش احتمال سرایت بیماری‌ها،‌ ساعات غیر پیک را برای مسافرت خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

نظر شما