شناسهٔ خبر: 38425473 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار سیستان و بلوچستان:

بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است و همگان باید با تمام وجود در این راه تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،احمدعلی موهبتی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور که با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در زاهدان برگزار شد اظهار داشت: شهدا الگوی آزادگی و انسانیت هستند و سیره و منششان بهره گرفته از نهضت امام حسین (ع) است.

او بیان کرد: اگر امروز در اوج عزت و دارای امنیت پایدار هستیم به خاطر خون شهدا و حضور همواره مردم در تمام صحنه‌های انقلاب است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر نقش پررنگ مردم در پایداری انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران با دارا بودن نعمت ولایت در عرصه‌های مختلف ایفای نقش کرده و نتیجه آن بقای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی بوده است.

اوادامه داد: امام راحل (ره) فرمودند «مردم ستون‌های دین هستند و این ستون‌ها اصل‌هایی دارند که یکی از مهمترین این اصل‌ها وحدت است».

موهبتی از حضور با شکوه مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و اظهار داشت: مردم این استان با حضور آگاهانه خود در صحنه انتخابات مشارکت خوبی را رقم زدند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز گفت: سردار سرتیپ محمد مارانی فرماندهی دلاور و مردی خستگی ناپذیر است.

سردار امان الله گشتاسبی ادامه داد: سردار مارانی همچون سربازی فداکار در تمام عرصه‌های خدمت رسانی به مردم حضور فعالی داشت.

او چرخه مسوولیتی را امری مهم دانست و افزود: چرخه کاری و مسوولیتی باعث شادابی و نشاط و تحول در حوزه سازمانی می‌شود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: فرمانده جدید قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه نیز با نگاه و برنامه‌های جدید در این چرخه مسوولیتی برای خدمت به مردم در منطقه جنوب شرق پا گذاشته‌اند.

انتهای پیام/گ

نظر شما