شناسهٔ خبر: 38425442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اطلاعیه ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونای خراسان رضوی

تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و مهدهای کودک استان تا پایان هفته تعطیل خواهند بود.

صاحب‌خبر -

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:«ضمن تشکر از حضور حماسی هم استانی‌های عزیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی و آرزوی توفیق در آستانه سال نو، نظر به ضرورت پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت آحاد شهروندان شریف استان، ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مصوب کرد تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و مهدهای کودک برای پیشگیری و کنترل شیوع کرونا ویروس به منظور ضد عفونی مراکز عمومی، ادامه فرایند آموزش عوامل دست اندرکار وخدمات رسان ، برنامه‌ریزی وپیش‌بینی آخرین وضعیت، توجه و رفع دغدغه‌های فکری والدین و مردم شریف استان در روزهای دوشنبه، پنجم اسفندماه، سه شنبه، ششم اسفندماه و چهارشنبه، هفتم اسفندماه تعطیل است.

لازم به ذکر است این تعطیلات صرفا مربوط به کلاس‌های درس بوده و بخش اداری وارائه خدمات عمومی کماکان فعال وآماده پاسخگویی خواهند بود.

به اطلاع شهروندان محترم می رساند: تااکنون هیچ مورد تایید شده ای از این بیماری در استان خراسان رضوی مشاهده نشده است و ضمن آماده باش دستگاه‌های مسؤول کلیه مراکز و دانشگاه‌ها وارگان‌های دخیل با تجهیزات وامکانات مکفی آماده خدمت رسانی هستند.

رعایت نکات بهداشتی، به ویژه شستشوی مدام دست‌ها با مواد ضد عفونی‌کننده وصابون وخودداری از سفرهای غیر ضروری توصیه می شود.

ضمنا مرجع رسمی هر گونه اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و ابلاغ تصمیمات و سخنگوی ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.»

انتهای پیام

نظر شما