شناسهٔ خبر: 38423767 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مورد مشکوک به بیماری کرونا در مراغه مشاهده نشده است

مراغه - ایرنا - رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوک به بیماری کرونا ویروس در این شهرستان مشاهده نشده است.

صاحب‌خبر -

اصغر تنومند روز یک‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با وجود مشاهده شدن ویروس کرونا در برخی مناطق کشور به صورت محدود، شهروندان مراغه ای به شایعات در این مورد توجه نکنند.

وی با بیان اینکه شهروندان اطلاعات صحیح  را فقط از طریق اخبار سلامت شهرستان پیگیری کنند ادامه داد: همشهریان مطمئن باشند در صورت لزوم هر گونه اخبار و اطلاع رسانی از سوی این دانشکده برای عموم مردم انجام خواهد شد.

تنومند اضافه کرد: هم اکنون نیز تهمیدات لازم برای پیشگیری و رسیدگی به موارد احتمالی و مشکوک اندیشیده شده و نگرانی و کمبودی از این بابت نداریم.

وی گفت: برای این منظور،  دو بخش با راه دسترسی جدا در بیمارستان امیرالمومنین(ع) و یک بخش نیز در بیمارستان سینا به صورت کامل تجهیز شده و در صورت مشاهده مورد مشکوک، روند رسیدگی بدون هیچ کاستی در این مراکز انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین هماهنگی های لازم با فرمانداری این شهرستان و نیز سایر ادارات در سطح شهر انجام شده و در صورت لزوم به موقع اقدام و اطلاع رسانی خواهد شد.

تنومند با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت عمومی افزود: رعایت بهداشت فردی و حفظ آرامش و عدم توجه به شایعات، در پیشگیری از این بیماری ضروری و موثر است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

نظر شما