شناسهٔ خبر: 38423704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم:

شهروندان از سفرهای غیرضروری به گیلان خودداری کنند

زهرا فتحی

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم گفت: شهروندان طارمی از سفرهای غیرضروری به گیلان خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

ارشد بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که از شهروندان شهرستان طارم درخواست می‌شود آرامش خود را برای مقابله با بیماری کرونا حفظ کنند، اظهار کرد: شهروندان باید به شایعات منتشر شده در این زمینه توجه نکنند، زیرا در شهرستان طارم بیماری کرونا مشاهده نشده است.

وی با اشاره به شیوع بیماری مسری کرونا در ایران و نیز استان همجوار طارم مانند گیلان، ادامه داد: از شهروندان طارمی درخواست می‌شود از مسافرت‌های غیرضروری به شهرهای استان گیلان و شهر قم خودداری کنید.

بهرامی با اشاره به این‌که هر سرماخوردگی کرونا نیست، ادامه داد: شهروندان از مراجعه غیرضروری به بیمارستان شهدای طارم و مراکزهای خدمات جامع سلامت شهری و مراکز روستایی خودداری کنند.

وی با تاکید بر این‌که استفاده از ماسک فقط برای پزشک ومریض و پرسنل بهداشتی و درمانی است و افراد سالم نیازی به استفاه از ماسک ندارند، بیان کرد: صرفا رعایت مسائل بهداشتی کفایت می کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم با بیان این‌که رعایت بهداشت فردی و خودمراقبتی از قبیل شستن مکرر دست‌ها با آب و صابون و نیز پرهیز از حضور در نقاط پرازدحام موکدا توصیه می‌شود، بیان کرد: مصرف روزانه منابع غذایی ویتامین C مثل سبزی و سالاد همراه باغذا و میوه‌های حاوی ویتامین C مثل پرتقال، نارنگی و لیموشیرین نیز مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول تاکید کرد: شهروندان طارمی به شایعات توجه نکرده و هر گونه اخبار موثق در این زمینه را صرفا از طریق بهداشت و درمان شهرستان پیگیری کنند.

انتهای پیام

نظر شما