شناسهٔ خبر: 38420543 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

لغو مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر سرعت و سرطناب نونهالان و نوجوانان به دلیل کرونا

امیررضا امیری‌نژاد

تمامی مسابقات سنگ نوردی جام فجر به دلیل ویروس کرونا لغو شده و همچنین تمامی ورودی های پرداخت شده از طرف ورزشکاران به آنان برگردانده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی در اطلاعیه اعلام کرد، کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در پی اطلاعیه مورخ ۳ اسفندماه ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر لغو تمامی رویدادهای ورزشی، به منظور اهمیت حفظ سلامتی ورزشکاران و دست‌اندرکاران و همچنین علاقمندان، به سهم خود از تمامی عوامل برگزاری مجموعه مسابقات سنگ‌نوردی جام باشگاه‌ها، جام فجر سرعت و سرطناب نونهالان و نوجوانان اعم از میزبان این دوره از مسابقات اداره کل ورزش و جوانان، هیأت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان، تیم‌های طراحی، داوری، حمایت‌چیان، پزشکی، مدیریت باشگاه‌ها، مربیان و سرپرستان، ورزشکاران محترم، والدین گرامی به واسطه همکاری‌های لازم قدردانی می‌نماید.

همچنین ورودیه واریزی تمامی ورزشکاران برای مسابقه آتی منظور می‌گردد و چنانچه نظر بر انصراف باشد مبلغ واریزی در فرصت مقتضی عودت خواهد شد.

این فدراسیون اعلام کرد:کلیه مسابقات باشگاه‌ها (به جز مسابقات بولدرینگ پسران)، مسابقات سرعت جام فجر و مسابقات نونهالان از روز دوشنبه لغو شد و زمان جدید مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما