شناسهٔ خبر: 38418498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس علوم پزشکی شیراز:

مردم خویشتنداری کنند/ هیچ موردی از ابتلا به کرونا در فارس نداریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید براینکه تاکنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا ویروس جدید در استان فارس گزارش و ثبت نشده است، از آمادگی کامل سیستم بهداشتی و درمانی در این استان خبر داد و از مردم خواست که خویشتنداری کنند.

صاحب‌خبر -

دکتر مهرزاد لطفی یکشنبه چهارم اسفند در ‌حاشیه نشست بررسی روند اقدامات در جلوگیری از گسترش کروناویروس جدید، اعلام‌ کرد: خوشبختانه با همکاری مردم عزیز استان تاکنون ‌هیچ موردی از ابتلا به ‌کرونا ویروس جدید در استان فارس تایید نشده است و دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با ‌تمام توان خود در این راستا در حال فعالیت است.

لطفی گفت: با ‌توجه ‌به اینکه متاسفانه ‌حجم ‌شایعات ‌درباره این‌ مسئله بسیار زیاد است، از اهالی شریف استان فارس خواهشمندم ضمن ‌رعایت نکات بهداشتی و توجه به هشدارهای دانشگاه علوم ‌پزشکی و وزارت بهداشت، از توجه به مطالبی که از منابع نامشخص صادر می شود و تنها به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند و یا بازنشر این مطالب ‌خودداری کنند.

او در خصوص طرح مطالبی پیرامون درخواست تعطیلی مدارس از سوی علوم پزشکی شیراز، گفت: این یک موضوع تنها یک ‌شایعه است و تاکنون چنین درخواستی از سوی ‌مسوولان‌دانشگاه مطرح نشده است.

لطفی افزود: در ‌صورتی که در مورد هر موضوعی در خصوص این بیماری در دانشگاه و سایر مراجع تصمیم گیری استان تصمیم گیری شود، مواضع مسوولان‌ دانشگاه از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

رئیس کارگروه پدافند غیر عامل‌ در دانشگاه یادآور شد: از مردم‌ می خواهم توصیه های بهداشتی که از مراجع رسمی مانند سایت ‌اینترنتی دانشگاه و ‌رسانه ملی منتشر می شود را جدی گرفته و ‌به آنها عمل ‌کنند تا به مدد خداوند بتوانیم با مشارکت تمام مردم از این مشکل ‌نیز عبور کنیم.

انتهای پیام

نظر شما