شناسهٔ خبر: 38414625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشارکت بیش از ۴۳ درصد مردم آذربایجان شرقی در انتخابات/منتظر تایید هیئت نظارت برای اعلام نهایی نتایج انتخابات تبریز هستیم

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه در این دوره مشارکت ما بالاتر از میانگین کشوری بود خاطرنشان کرد: بیش از ۴۳ درصد از مردم در انتخابات مجلس یازدهم مشارکت کردند که در این راستا از مردم عزیز استان تقدیر و تشکر می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، علیار داستگو دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اعلام نتایج انتخابات مجلس یازدهم در 12 حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی اظهار داشت: در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر هم باید اعلام کنم که در حوزه فرعی اسکو و آذرشهر صورتجلسه نهایی به امضای هیئت اجرایی و نظارت رسیده است.

وی افزود: ودر شهرستان تبریز هم باید جمع بندی دقیق صورت گیرد و بر اساس ماده 24 قانون انتخابات، صورتجلسه‌های هیئت اجرایی و نظارت تطبیق داده شود تا نتایج انتخابات اعلام شود.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با بیان اینکه امسال با افزودن 100 شعبه به تعداد شعبات حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، تعداد شعبات به 1002 شعبه رسید، ادامه داد: دلیل تاخیر اعلام نتیجه، تطبیق صورتجلسه هیئت‌های اجرایی با صورتجلسات هیئت‌های نظارت است تا در نهایت فرم 71 برای تایید نتایج واعلام آن به شورای نگهبان و وزارت کشور برسد.


وی افزود: تلاش کردیم تا ساعت 8 امشب نتایج قطعی را اعلام کنیم ولی به دلیل کثرت شعبات و هماهنگی لازم برای تطبیق صورتجلسه‌ها، نتایج هنوز هنوز نهایی نشده و عجله‌ای نداریم که و به زودی با اتمام مراحل به مردم عزیز استان اعلام می کنیم.

راستگو در ادامه با تاکید بر اینکه در این دوره مشارکت ما بالاتر از میانگین کشوری بود خاطرنشان کرد: بیش از 43 درصد از مردم در انتخابات مجلس یازدهم مشارکت کردند که در این راستا از مردم عزیز استان تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: از حمایت‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم و مدیریت و تدابیر استاندار آذربایجان شرقی و 62 هزار نفر از نیروهای نظامی و انتظامی و هیئت‌های اجرایی و نظارت که انتخابات را برگزار کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم که در کمال آرامش و امنیت کامل این دوره از انتخابات به اتمام رسید.

انتهای پیام/111/ز

نظر شما