شناسهٔ خبر: 38414064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پای فلاحی به مجلس باز می شود

احمد حسین فلاحی نماینده منتخب مجلس یازدهم همدان را بهتر بشناسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد حسین فلاحی  با ۴۸ هزار و ۲۴۶ رای به عنوان نماینده منخب مردم همدان و فامنین در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

او تحصیلات ابتدائی را در زادگاهش در یکی از روستا‌های سربند اراک سپری و در سال ۱۳۶۷ با مدرک سیکل وارد حوزه علمیه اراک و همزمان تا دیپلم تحصیلات را  ادامه داد.

در سال ۱۳۷۲ وارد حوزه علمیه قم شد و دروس سطح را در محضر اساتیدی همچون مرحوم شیخ حسن تهرانی، موسوسی تهرانی، بیگدلی، فقیهی، آل غفور و. گذراند و در سال ۱۳۷۶ وارد درس خارج و از محضر حضرات آیات: آیت الله سبحانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی، وحید خراسانی و سید احمد خاتمی بهره‌مند شد. 

یک دوره درس خارج اصول را از محضر آیت الله سبحانی و ۸ سال خارج فقه آیت الله مکارم و ۲ سال خارج فقه آقای خاتمی و مدتی کمتر از یک سال هم از محضر حضرات آیات جوادی آملی و وحید خراسانی بهره برد.

در سال ۷۶ همزمان با درس خارج وارد موسسه کلام اسلامی شد و دوره سطح ۴ را در آنجا سپری کردم و از محضر اساتید بزرگواری، چون آیت الله سبحانی و ربانی گلپایگانی بهره‌مند شد  با فارغ التحصیل شدن از آنجا همزمان با تدوین پایان نامه سطح ۴ دوره تخصصی مذاهب اسلامی و اهمیت اطلاعات بیشتر در سطح ۳ گذراندم و مدت دو سال بعنوان پژوهشگر با مرکز مطالعات حوزه و موسسه مذاهب و موسسه تنظیم آثار امام همکاری داشت.

با دفاع از پایان نامه در سال ۱۳۸۵ وارد دانشگاه پیام نور شد و با عضویت هیئت علمی تاکنون در استان همدان مشغول فعالیت بوده و از حوزه علمیه همدان هم در سطح حوزه مشغول تدریس است.

انتهای پیام/ا

نظر شما