شناسهٔ خبر: 38413500 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرشید طالبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال مجیدی تفکر هجومی دارد/ عیار سرمربی ذوب‌آهن امروز مشخص می‌شود/ پرسپولیس راحت‌تر از قبل گل می‌خورد

بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان گفت: استقلال مجیدی تفکر هجومی دارد و فکر می‌کنم ذوب‌آهن نیز در این بازی عیار سرمربی جدیدش هم مشخص شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشید طالبی، پیشکسوت فوتبال، درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به خبرنگار برنا گفت: دو تیم در بازی‌های قبلی نتایج لازم را نگرفتند به نظر من سپاهان شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد. پرسپولیس نسبت به سال‌های گذشته راحت‌تر گل می‌خورد.

بازیکن اسبق سپاهان افزود: به نظر من در این دیدار سپاهان با قدرت بازی را شروع می‌کند و تفکر بازیکنان قلعه‌نویی برای این است که در این دیدار به برد دست پیدا کنند و همین موضوع کار را برای پرسپولیس سخت می‌کند. این دیدار می‌تواند یک بازی بسیار جذاب و دیدنی از کار دربیاید.

بازیکن اسبق ذوب‌آهن درباره بازی تیم مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال مجیدی تفکر هجومی دارد و فکر می‌کنم ذوب آهن نیز در این بازی عیار سرمربی جدیدش هم مشخص شود. البته تغییرات در ذوب‌آهن به گونه‌ای بوده که در این تیم تحول به وجود آمده و روند رو به پیشرفت بوده است.

طالبی در پایان گفت: به نظر می‌رسد این دیدار نیز جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد و تقابل امیر ارسلان مطهری با تیم سابقش می‌تواند جالب باشد. مطهری بازیکن خوبی است و تاکنون در استقلال روند فوق العاده‌ای داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما