شناسهٔ خبر: 38413431 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رحمتی: مطهری چهره ویژه دیدار استقلال و ذوب‌آهن است

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مطهری چهره ویژه دیدار استقلال و ذوب‌آهن است، او مقابل تیم سابقش بازی می‌کند و قطعا انگیزه بالایی نسبت به دیگر بازیکنان دارد.

صاحب‌خبر -

کیانوش رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص دیدار تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: هر دو تیم در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند،استقلال با اینکه از دو بازی خود در آسیا یک امتیاز گرفت اما بازی‌های قابل قبولی انجام داد و اگر مصدومیت‌ها نبود عملکرد این تیم بهتر قطعا بهتر می‌شد.

وی در خصوص شرایط ذوب‌آهن هم ادامه داد: مدیران ذوب‌آهن بعد از تغییر در کادرفنی شوک خوبی به تیم وارد کرده‌اند،این تیم در بازی‌های خانگی عملکرد بهتری نسبت به بازی‌های خارج از خانه داشته، اما بازی با استقلال آنهم در استادیوم آزادی شرایطش متفاوت است و بازیکنان این تیم با انگیزه مضاعف به مصاف استقلال خواهند رفت و این کار استقلال را سخت خواهد کرد.

رحمتی تصریح کرد: خبر خوبی که از باشگاه استقلال شنیدیم بازگشت مصدومان این تیم است که می‌توانند مقابل ذوب‌آهن بازی کنند و بازگشت این بازیکنان دست مجیدی را باز می‌کند تا هم راحت‌تر ارنج کند و هم راحت‌تر تعویض کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: به نظر من ارسلان مطهری چهره ویژه دیدار استقلال و ذوب‌آهن است، او مقابل تیم سابقش بازی می‌کند و قطعا انگیزه بالایی نسبت به دیگر بازیکنان دارد و عملکرد او از زمانی که به استقلال آمده فوق‌العاده بوده است و فردا هم روز مهمی برای مطهری به حساب می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما