شناسهٔ خبر: 38413207 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

فال روزانه ۰۴/ ۱۲/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

صاحب‌خبر -

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه 98/12/04

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولدتان شروع می‌شود تکه‌های جداافتاده سرنوشت شما به هم پیوند می‌خورد و شرایط برای دستیابی به رؤیا‌های دیرینه‌تان مهیا خواهد شد. در چنین وضعیتی دست از رویاپردازی بردارید و با تلاش بیشتر، فاصله‌ای که با آرزوهای‌تان دارید را از بین ببرید. در ماهی که با تولدتان شروع‌کرده‌اید به مشکلی بر خواهید خورد، اجازه ندهید این مشکل شما را زمین‌گیر کند و برای حل این مشکل از اراده آهنین خود کمک بگیرید. تیر و مرداد سالی که از راه می‌رسد زمان دستیابی شما به رویای‌های‌تان است و در این ماه‌ها تا می‌توانید تلاش کنید و خاطر‌جمع باشید که زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان به بار خواهد نشست. در آبان ماه سال آینده یکی از دوستان که رابطه صمیمی با ایشان داشتید، شما را ترک می‌کند. از این جدایی غم به دل خود راه ندهید و با گسترش دامنه دوستان‌تان، رفقای بیشتری پیدا کنید. دی ماه سال آینده زمان مناسبی است تا از دستاورد‌های سال تولدتان استفاده کنید و در این ماه تلاش‌های شما به چشم دیگران می‌آید و مزد زحمت‌های خود را خواهید گرفت. فرصت‌های سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید را به موفقیت‌های چشمگیری تبدیل کنید و این سال را به گونه‌ای پشت‌سر بگذارید تا خاطره‌های خوش آن برای همیشه در ذهن شما ماندگار شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و سرشار از انرژی و نشاط هستید، این روحیه را ادامه دهید و مشکلات را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. پولی از کسی قرض کرده‌اید و امروز موعد پرداخت این قرض فرا رسیده. بهتر است حتی اگر از زیر سنگ هم شده این پول را فراهم کنید، در غیر این‌صورت فردی که از ایشان پول قرض کرده‌اید آبرو برای‌تان نخواهد گذاشت. خانواده جایگاه مهمی در زندگی شما دارد و اهمیت زیادی به اعضای فامیل می‌دهید. امروز اعضای خانواده به شما ثابت می‌کنند که آنها نیز اهمیت خاصی به شما می‌دهند و قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند. امروز چشم شما به محبوبی می‌افتد و در اولین نگاه عاشق وی می‌شوید. اما مواظب این عشق باشید چرا که دوامی نخواهد یافت و آتش عشق سوزانی که امروز به جان شما افتاده، در آینده‌ای نزدیک خاکستر خواهد شد. مدتی است که کارهای زیادی داشته‌اید و یک لحظه فرصتی برای آرامش و استراحت پیدا نکرده‌اید. امروز بخت با شما یار است چرا که کارهای روزانه را زودتر از موعد انجام خواهید داد و زمانی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. فردی قصد دارد میان شما و یکی از اعضای نزدیک خانواده فاصله بیاندازد و امروز با ایجاد مشاجره‌ای، رابطه شما را تیره و تار خواهد کرد. اجازه ندهید این فرد به نیت شوم خودش برسد و در اولین فرصت ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که کسی حق دخالت در روابط خانوادگی شما را ندارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

مواظب سلامتی خود نیستید و ادامه این رویه کار شما را به بستر بیماری خواهد کشاند، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که به خودتان قول بدهید بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید و به گونه‌ای زندگی کنید که وجود نازنین‌تان نیازمند طبیب نباشد. روز خوبی را به لحاظ مالی شروع نکرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید ضرر هنگفتی متحمل خواهید شد. از این اتفاق درس بگیرید و جلوی ضررهای آینده را بگیرید. امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد مهمی آشنا خواهید شد. این آشنایی را به فال نیک بگیرید و اطلاعاتی که این فرد در اختیار شما قرار می‌دهد را در آینده به کار گیرید. حادثه‌ای در کمین شما است و اگر حواس‌تان را حسابی جمع نکنید، آسیبی به وجود نازنین‌تان خواهید رسید. در چنین شرایطی روز را با احتیاط بیشتری سپری کنید و مواظب باشید حوادث احتمالی، سلامت شما را به خطر نیاندازد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار نیکویی دارد و این رفتار ایشان را نه‌تنها در دل شما، بلکه در دل دیگر اعضای خانواده به فردی مهربان و خیراندیش تبدیل کرده است. امروز زمان مناسبی است که برای این روحیه از همسر یا عشق‌زندگی‌تان تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدر مهربانی‌های وی را می‌دانید. امروز به‌صورت کاملاً اتفاقی با یکی از دوستان قدیمی ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اعتماد‌به‌نفس سرشاری دارید و مشکلی را سد راه خود نمی‌بینید، این روحیه را ادامه دهید و پله‌های موفقیت را یکی‌ پس‌ از دیگری بالا بروید. پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید و انتظار دارید که سودچشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه جیب‌تان شود، اما امروز خبر بدی از این سرمایه‌گذاری به دست شما خواهد رسید و باخبر می‌شوید که ضرر هنگفتی متقبل شده‌اید. درک متقابلی با همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان ندارید و این وضعیت فاصله‌ میان شما و ایشان را عمیق‌تر کرده است. در نتیجه جلوی این شرایط را بگیرید و در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و شرایط را برای درک متقابل مهیا نمایید. احساس می‌کنید که زندگی تکراری و خسته‌کننده‌ای را در پیش گرفته‌اید و روحیه‌تان را از دست داده‌اید. امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را به زندگی تغییر دهید و با انجام کارهای موردعلاقه‌تان، رنگ‌و‌لعاب تازه‌ای به زندگی بدهید. امروز مهمان ناخوانده‌‌ای به منزل شما می‌آید و از آنجایی که آمادگی پذیرش مهمان ندارید، از حضور مهمان ناراحت می‌شوید. اما این ناراحتی را به روی خود نیاورید و مطمئن باشید لحظه‌های شادی را در کنار این مهمان تجربه خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

مشکلات زندگی شما را از پا درآورده و انگیزه‌ای برای کار و تلاش ندارید، اجازه ندهید این رویکرد زندگی شما را به تباهی بکشد و از امروز به جای بزرگ‌نمایی قسمت‌های منفی زندگی، رویکردی مثبت‌گرا در پیش بگیرید و کار و تلاش را جایگزین کسالت و افسردگی نمایید. مسافرتی را در پیش دارید، اما در این مسافرت به شما خوش نمی‌گذرد و احتمال دارد تا دزد به اموال‌تان بزند. در نتیجه تا جایی که امکان دارد این مسافرت را به آینده موکول نمایید و اگر باید حتماً به مسافرت بروید، در این مسافرت شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید و مواظب لوازم خود باشید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز با فردی ملاقات می‌کنید و این آشنایی آتش عشقی جگرسوز را در دل شما روشن می‌کند. قدر لحظه‌های باارزش زندگی خود را نمی‌دانید و اجازه داده‌اید اتلاف وقت و خوش‌گذرانی‌های نابجا، شما را از هم‌قطاران‌تان عقب بیاندازد. امروز زمان مناسبی است که اهمیت بیشتری به وقت و زمان خود بدهید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است.

فـال روزانـه - Daily Omen

با خوردن خوراکی‌های ناسالم و مضر، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید و شرایط را برای بیماری و کسالت مهیا کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را کنار بگذارید و سبک‌زندگی سالمی را در پیش‌ بگیرید و با رعایت رژيم‌غذایی سالم و مفید، سلامت خود را تضمین نمایید. امروز به مشکل مالی بر می‌خورید، اما از آنجایی که مدتی پیش پولی کنار گذاشته‌ بودید، این مشکل مالی را به لطف پس‌انداز و اندوخته‌ای که برای روز مبادا ذخیره کرده بودید پشت سر بگذارید و به خاطر داشته باشید که راه ثبات مالی از میان پس‌انداز و صرفه‌جویی می‌گذرد. فردی که بدخواه شما است، نقشه شومی برای‌تان کشیده و امروز قصد دارد تا این نقشه را اجرا کند. قبل از اینکه این فرد به نقشه‌های شوم خودش برسد، او را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که هرگز با شما در نیافتد. امروز صبح از خواب که بلند شده‌اید دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و روزی عاشقانه را آغاز کرده‌اید، این احساس را پیش خود نگه ندارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را مهمان شب‌و‌روزی عاشقانه کنید. علاقه‌ زیادی به تنهایی دارید، اما مشغله‌های زندگی مجالی برای تنهایی به شما نمی‌دهد و این وضعیت شما را حسابی افسرده کرده است. امروز بخت با شما یار است و فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید با خودتان خلوت کنید. سوال‌های زیادی در زندگی دارید اما اهل پرسش نیستید و اجازه داده‌اید این سوال‌ها بی‌پاسخ باقی بماند. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و امروز با فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد صحبت کنید و پاسخ‌های محکمه‌پسندی برای پرسش‌های خود پیدا کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز را با نگرانی و دلهره آغاز کرده‌اید و اضطراب دست از سر شما بر نمی‌دارد، در چنین شرایطی به جای اینکه تسلیم نگرانی شوید، به توانایی‌های خود فکر کنید و مطمئن باشید هیچ مشکلی نیست که از عهده انجام آن بر نیایید، در نتیجه جایی برای نگرانی وجود ندارد و با انگیزه و انرژی زندگی را در پیش‌ بگیرید. روز حساسی را به لحاظ مالی شروع کرده‌اید و خرج‌های زیادی باید انجام دهید. در چنین شرایطی دقت بیشتری به حساب‌و‌کتاب‌های زندگی‌تان داشته باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که هشت‌تان گروه نه‌تان نشود. مدتی است که قصد انجام کار جدید و خلاقانه‌ای را دارید، اما شرایطی برای انجام این کار فراهم نمی‌شود، امروز ورق بر می‌گردد و موقعیتی پیدا خواهید کرد تا با انجام این کار خلاقانه، شرایط زندگی‌تان را تغییر دهید. تفاهم لازم را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید و اختلاف‌نظر بر سر چیزهای کوچک و پیش‌پا افتاده شما را از هم دور کرده است. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و به فکر راه‌کاری برای تفاهم بیشتر در زندگی باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و امروز فرصت کافی برای استراحت و تفریح پیدا خواهید کرد. امروز قرار است برای خرید بیرون بروید، اما از آنجایی که انسان ولخرجی هستید، امروز بیشتر از همیشه حواس‌‌تان به خرج‌ها باشد و تنها چیزهای ضروری و لازم را خریداری نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز احساس می‌کند که بیشتر از همیشه عاشق شما است و برنامه‌های خاصی برای‌تان تدارک دیده تا عشق‌ بی‌پایانش را نثار شما کند. کار عقب‌افتاده‌ای دارید و انجام ندادن این کار، فکر و ذهن شما را به خود مشغول کرده‌ است. اجازه ندهید این وضعیت روز شما را خراب کند و با انجام این کار عقب‌افتاده، نفس راحتی بکشید و از امروز به بعد به خودتان قول بدهید که کاری را به آینده موکول نکنید. قصد سرمایه‌گذاری در تجارتی را دارید، اما نبود اطلاعات کافی از این تجارت، نگرانی‌های زیادی را برای شما به دنبال داشته، بهتر است عطای این سرمایه‌گذاری را به لقایش ببخشید و با مشورت با افرادی که نبض بازار را در دست دارند، پول خود را در تجارتی آینده‌دار و مطمئن سرمایه‌گذاری کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز یکی از آشنایان نزدیک یا اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی دست پیدا می‌کند. این دستاورد را به ایشان تبریک بگویید و از صمیم‌قلب برای ایشان آرزوی موفقیت کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و امروز پولی به دست شما می‌رسد، اما این پول همانند ریگ بیابان از کف دست‌تان بیرون می‌رود و چیزی از آن برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. امروز میان شما و همسر یا عشق‌قدیمی‌تان بر سر مشکلی قدیمی و ریشه‌دار، مشاجره‌ای در می‌گیرد، اجازه ندهید این مشاجره بیش‌از‌این ادامه پیدا کند و یک‌‌بار برای همیشه به همراه عشق‌زندگی‌تان به این مشاجره خاتمه دهید. مدتی است که زمانی را در کنار دوستان و رفقای قدیمی نگذرانده‌اید و حسابی دلتنگ دوست‌های خود هستید، امروز بهترین زمان برای دید‌و‌بازدید با دوستان قدیمی است، چنین فرصتی را به فال نیک بگیرید و سری به رفقای قدیم بزنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را به لحاظ مالی شروع کرده‌اید و فردی که مدتی پیش به او پولی قرض داده بودید، این پول را بازپس می‌دهد و مشکلات مالی‌تان خاتمه پیدا خواهد کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان حال‌و‌روز خوبی ندارد و در بستر بیماری افتاده است، امروز تا می‌توانید از ایشان پرستاری کنید و لحظه‌ای عشق‌زندگی‌تان را تنها نگذارید. امروز به مهمانی دعوت شده‌اید اما از آنجایی که علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید، نمی‌خواهید در این مهمانی شرکت کنید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد منزوی و تنهایی تبدیل کند، از امروز به خودتان قول بدهید که از هر فرصتی برای شرکت در مهمانی استفاده کنید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرافیان وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری شما و این فرد را فراهم کند و به هرقیمتی که شده شرایط صلح‌وصفا را مهیا کنید. امروز به مشکلی بر خواهید خورد و برای حل این مشکل کاری از دست‌تان بر نمی‌آید. در چنین شرایطی روی کمک دوستان خود حساب باز کنید و مطمئن باشید اطرافیان شما را در مشکلات تنها نمی‌گذارند. دوستان قدیمی برنامه‌های خاصی برای شما در نظر دارند و امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های ماندگار تبدیل می‌کنند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرف ناگفته‌ای را در سینه نهان دارد و این وضعیت زمینه ناراحتی و دلخوری ایشان را فراهم کرده است. در اولین فرصت پای صحبت عشق‌زندگی‌تان بنشینید و به ایشان ثابت نمایید که سنگ‌صبور قابل‌اطمینانی برای ناراحتی‌های ایشان هستید. هوش و استعداد سرشاری دارید، اما این توانایی‌ها را نادیده می‌گیرید و همیشه خودتان را دست‌کم گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و بهای بیشتری به هوش سرشار خود بدهید. مدتی است که کار مهمی را آغاز کرده‌اید اما این کار را نیمه‌تمام گذاشته‌اید و برنامه‌ای برای اجرای آن ندارید. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار نیمه‌تمام را به پایان برسانید و مطمئن باشید دستاورد چشمگیری از این کار نصیب شما خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدتی است که وقتی برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنار نگذاشته‌اید و ادامه این وضعیت، زمینه ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده است. امروز به لحاظ کاری روز شلوغی را در پیش ندارید و زمان مناسبی است تا دست عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و لحظات عاشقانه‌‌ای را در کنار هم سپری نمایید. امروز مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و یکی از اطرافیان برای حل این مشکل داوطلب خواهد شد، کمک این دوست را مغتنم بدانید و به ایشان ثابت نمایید که در اولین فرصت کمک ایشان را جبران خواهید کرد. به مهمانی رسمی یا جلسه کاری مهمی دعوت هستید. فرصت حضور در این مراسم را از دست ندهید و مطمئن باشید که در این مراسم اطلاعات مهمی بدست خواهید آورد و با افراد مطرح و سرشناسی آشنا می‌شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فردی پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، این فرد خیر شما را نمی‌خواهد و اجرای این پیشنهاد به‌غیر از ضرر برای شما چیزی به‌دنبال ندارد، در نتیجه دست رد به سینه این فرد بزنید و از امروز به بعد دقت بیشتری در تصمیم‌های مالی خود داشته باشید. عشقی در سینه دارید و آتش این عشق خواب و خوراک را از چشم شما ربوده است، امروز زمان مناسبی است که عشق خود را با معشوق درمیان بگذارید و مطمئن باشید که از دلدار خود پاسخ منفی دریافت نخواهید کرد. علاقه زیادی به ورزش یا انجام کارهای هنری دارید و خودتان را به اندازه‌ای غرق در این کارها کرده‌اید که از کارهای مهم زندگی عقب‌افتاده‌اید. قبل از اینکه این وضعیت شما را از هم‌قطاران‌تان عقب بیاندازد، زیاد‌ه‌روی را کنار بگذارید و اهمیت بیشتری به کارهای مهم بدهید. کار شایسته‌ای در منزل یا محل‌کار انجام داده‌اید و امروز اطرافیان به اهمیت کار مهم شما پی‌می‌برند و از شما قدردانی شایسته‌ای به‌عمل می‌‌‌آورند.

فـال روزانـه - Daily Omen

نظر شما