شناسهٔ خبر: 38412847 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

عصبانیت مالدینی پس از تساوی میلان مقابل فیورنتینا: هیچوقت ندیده بودم چنین صحنه‌ای پنالتی اعلام شود؛ این صحنه، نتیجه بازی را تغییر داد

جواد رحمانی

مالدینی باور دارد کالوارسه در توجیه سوت اعلام ضربه پنالتی، اصلا مطابق قوانین داوری عمل نکرده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- دیدار فیورنتینا و میلان در هفته بیست و پنجم سری آ، با نتیجه 1-1 به اتمام رسید اما تصمیمات داوری، چیزی بود که باعث عصبانیت سران و مربیان میلان شده است. پائولو مالدینی در پایان بازی به خبرنگاران ِDAZN، گفت:

متاسفانه فقط یک امتیاز عاید ما شد. بهتر بازی کردیم و بازی تحت کنترل ما بود اما پس از 10 نفره شدن، نتوانستیم با جریان بازی کنار بیاییم. واقعا آزار دهنده است که چنین صحنه هایی، با وار بازبینی نمی شود. دو سال قبل می دانستم چه صحنه ای پنالتی است یا نیست. اگر امروزه این پنالتی محسوب می شود، دیگر نمی دانم چه بگویم. داور دو بار برای بررسی گل ابراهیموویچ و اخراج دالبرت، به VAR مراجعه کرد، چرا برای سومین بار اینکار را نکرد؟ این صحنه، نتیجه بازی را تغییر داد.

غیرممکن است که داور در آن لحظه برخورد یا عدم برخورد پای رومانیولی با توپ را دیده باشد پس لازم است به وار مراجعه شود. قوانین یا باید ساده تر شوند یا شفاف سازی شوند چون استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی، هیچ نوع ثباتی ندارد. داور بازی به ما گفت برخورد رومانیولی با توپ به قدری محکم نبوده که تشخیص داده شود. به شخصه این را در قوانین ندیده ام. هیچوقت ندیده بودم چنین صحنه ای پنالتی اعلام شود. فقط 30 ثانیه لازم بود تا با کمک داور ویدئویی، صحنه پنالتی بازبینی شود. 

نظر شما