شناسهٔ خبر: 38412551 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

اخبــــار

صاحب‌خبر -


روایت مسجدی از روابط رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله سیستانی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد گفت که آیت‌الله سیستانی از احترام زیادی در ایران برخوردار است و مقامات ایران به دیدگاه‌های او احترام می‌گذارند.
به گزارش ایسنا، ایرج مسجدی در گفت‌و‌گو با شبکه «الفرات» به روابط میان رهبر معظم انقلاب اسلامی و آیت‌الله سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعه پرداخت و گفت: آیت‌الله سیستانی از احترام زیادی در ایران برخوردار است و مقامات ایران به دیدگاه‌های او احترام می‌گذارند و در رابطه با مسأله عراق اختلاف نظری با آیت‌الله سیستانی ندارند. نظرات آیت‌الله سیستانی همواره مورد احترام مقامات ایران بوده و آیت‌الله خامنه‌ای بر این مسأله تأکید دارد. اختلافات ساده‌ای بین مراجع دین وجود دارد اما در رابطه با مسأله عراق هیچ اختلاف نظری نمی‌بینم.

افزایش شمار مجروحان حمله موشکی ایران به عین الاسد

پنتاگون در بیانیه‌ای جدید اذعان کرده که تعداد کسانی که از حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد امریکا واقع در عراق آسیب دیده بودند به ۱۱۰ نفر افزایش پیدا کرده است.
به گزارش ایسنا به نقل از نشریه هیل، پنتاگون در بیانیه خود با اعلام این آمار گفت که پزشکان نظامی حرفه‌ای - از الاسد گرفته تا آلمان و امریکا - مشغول فعالیت‌اند و تاکنون توانسته‌اند ۷۰ درصد کسانی را که با جراحات مغزی دست و پنجه نرم می‌کردند برای انجام وظیفه بازگردانند.

تحلیل سناتور امریکایی از سفر لاریجانی به لبنان

یک سناتور امریکایی سیاست فاجعه‌بار ترامپ را سبب تقویت نفوذ ایران در لبنان دانست.
به‌گزارش فارس، «کریس موفی» سناتور دموکرات امریکایی که اخیراً در مونیخ با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران دیدار کرد، با اشاره به سفر روزهای پیش علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان و سوریه در حساب توئیتری خود نوشت: «شواهد درباره افزایش نفوذ ایران در لبنان زیاد است. سیاست فاجعه‌آمیز دونالد ترامپ هر روز دارد ایران را تقویت می‌کند، بازوهای ایران تهاجمی‌تر شده‌، برنامه هسته‌ای ایران دوباره آغاز شده و شبه نظامیان به سمت پایگاه‌های ما شلیک می‌کنند». مورفی از منتقدان اصلی ترامپ در زمینه سیاست خارجی بویژه رویکرد کاخ سفید علیه تهران است.

برچسب‌ها:

نظر شما