شناسهٔ خبر: 38412388 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

محدودیتی در پروازهای خارجی فرودگاه اهواز به‌وجود نیامده است

صاحب‌خبر -
خرداد: مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: پروازهای دبی و کویت به صورت عادی از فرودگاه اهواز و طبق برنامه زمان بندی انجام می‌شود و محدودیتی در پروازهای خارجی این فرودگاه به‌وجود نیامده است .

به گزارش خرداد، مهدی رزاز روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پروازهای هواپیمایی ایران ایر و کیش ایر بر اساس همان جدول زمان بندی و بدون تغییر و یا توقف به مقصد دبی و کویت ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: شنبه هر هفته پرواز ایران ایر به سمت کویت در ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه و همچنین شنبه و سه شنبه هر هفته پرواز کیش ایر به مقصد دبی راس ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در حال انجام است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با اشاره به اینکه هیچ محدودیت پرواز داخلی و خارجی برای این فرودگاه ایجاد نشده ، گفت: موضوع مربوط به ویروس کرونا در فرودگاه‌های استان خوزستان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان و همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی اجرا شده و جای نگرانی نیست.

رزاز تصریح کرد: علاوه بر این برای آگاهی مسافران جهت رعایت موارد بهداشتی اطلاعیه‌هایی نیز درنظر گرفته شده که قطعا با رعایت آن از هرگونه آلودگی احتمالی پیش‌گیری می‌شود.

رونمایی از سردر فرودگاه اهواز به نام سردار سلیمانی در نیمه دوم اسفند

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تاریخ رونمایی از سردر فرودگاه اهواز به نام سردار سلیمانی مشخص شده، گفت: برابر دستور وزیر راه و شهرسازی مقدمات نامگذاری این فرودگاه به نام این سردار رشید اسلام فراهم شده است که رونمایی از آن تا ۱۵ روز دیگر انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان خاطرنشان کرد: سردر جدید این فرودگاه در محل ورودی پروازها قابل مشاهده خواهد بود و این درحالی است که سردر ورودی مسیر شهری به سمت فرودگاه نیز برای نصب این سردر تعیین شده است.

رزاز با بیان اینکه مراحل نصب این سردر طی روزهای گذشته آغاز شده است اضافه کرد: همچنین تندیس سردار سلیمانی نیز در محل فرودگاه اهواز نصب خواهد شد که رونمایی آن به بعد از سال جدید موکول شده است.

در تاریخ ۱۵ دی ماه به دستور وزیر راه و شهرسازی، فرودگاه بین المللی اهواز به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

برچسب‌ها:

نظر شما