شناسهٔ خبر: 38411241 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

A Plague Tale: Innocence و چهار بازی دیگر به سرویس Project xCloud افزوده شدند

ابوالفضل مناف زاده

صاحب‌خبر -

کاربران سرویس استریم Project xCloud مایکروسافت، هم‌اکنون می‌توانند به بازی‌های A Plague Tale: Innocence، Cities Skylines و چهار بازی دیگر از طریق آن دسترسی داشته باشند.

سرویس استریم اکس‌باکس یا همان Project xCloud، به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا عناوین متعلق به اکس‌باکس وان را توسط یک دستگاه اندرویدی تجربه کنند. علاوه براین، مجموعه‌ی بازی‌های گیم‌پس اکس‌باکس نیز از طریق این سرویس قابل دسترس است. همچنین، اخیراً پشتیبانی دستگاه‌های iOS از این سرویس وارد مرحله‌ی آزمایشی شده است و فعلاً می‌توان عنوان Halo: The Master Chief Collection را از طریق آن تجربه نمود.

به هرترتیب، اخیراً آقای لری هریب (Larry Hryb)، مدیر برنامه نویسی اکس‌باکس لایو، خبری مبنی بر افزوده شدن پنج بازی جدید به سرویس Project xCloud را منتشر کرد.

ما عناوینی نظیر Age of Wonders: Planetfall و Mudrunner را (به سرویس Project xCloud) اضافه کردیم. به ما بپیوندید، آن‌ها را تجربه کنید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

علاوه بر دو بازی ذکر شده توسط لری هریب، سه عنوان دیگر این فهرست شامل A Plague Tale: Innocence، Cities Skylines و Journey to the Savage Planet می‌شوند که از هم‌اکنون دردسترس کاربران این سرویس قرار خواهند گرفت.

نظر شما