شناسهٔ خبر: 38408401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات کرمان خبر داد:

مشارکت ۵۰.۴۲ درصدی کرمانی‌ها در انتخابات مجلس

کرمان - رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: میزان مشارکت مردم کرمان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۵۰.۴۲ درصد بوده است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق بصیری عصر شنبه در جمع اصحاب رسانه ضمن تقدیر از حضور فعال مردم کرمان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تبریک به منتخبان بیان داشت: بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی وزارت کشور منتخبان این دوره در حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوییه صمدالله محمدی با ۱۸ هزار و دو رأی از مجموع ۵۸ هزار و ۷۴۸ رأی صحیح حائز اکثریت آرا شد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد ذبیح‌الله اعظمی ساردویی از مجموع ۱۳۱ هزار و ۱۵۹ رأی صحیح ۵۳ هزار و ۲۰۲ رأی را به خود اختصاص داد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار از تعداد ۱۰۶ هزار و ۶۰۶ رأی صحیح حسین جلالی با ۵۳ هزار و ۷۸۸ رأی از بقیه رقبا پیشی گرفت.

بصیری تصریح کرد: در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان عفت شریعتی با کسب ۴۴ هزار و ۴۵۳ رأی از مجموع ۶۶ هزار و ۵۰۲ رأی صحیح اکثریت آرا را به خود اختصاص داد.

وی گفت: در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر از مجموع ۱۱۱ هزار و ۴۴۴ رأی صحیح، شهباز حسن‌پوربیگلری با ۴۸ هزار و ۸۶۴ رأی حائز اکثریت آرا شد.

بصیری اظهار داشت: مصطفی رضا حسینی قطب‌آبادی از حوزه انتخابیه شهربابک از مجموع ۴۰ هزار و ۵۸۸ رأی صحیح توانست با ۱۳ هزار و ۳۵۰ رأی گوی سبقت را از سایر رقبا برباید.

وی یادآور شد: در حوزه انتخابیه کرمان و راور شاهد پیشی گرفتن محمدرضا پورابراهیمی داورانی با ۱۳۰ هزار و ۱۵۹ رأی و محمدمهدی زاهدی با ۹۰ هزار و ۷۱۴ رأی از مجموع ۲۵۵ هزار و ۴۶۰ رأی صحیح مأخوذه بودیم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: در حوزه انتخابیه کهنوج و رودبار جنوب، فاریاب، قلعه‌گنج و منوجان از مجموع ۱۵۸ هزار و ۵۸ رأی صحیح منصور شکرالهی توانست با ۱۰۵ هزار و ۱۴۷ رأی حائز اکثریت آرا شود.

بصیری ابراز داشت: در حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر از مجموع ۱۲۹ هزار و ۱۲۷ رأی صحیح موسی غضنفرآبادی با ۷۹ هزار و ۳۹۲ رأی اکثریت آرا را به خود اختصاص داده است.

وی یادآور شد: تعداد دو میلیون و ۱۶۵ هزار و ۹۹۱ واجد شرایط رأی دادن در استان کرمان وجود داشت که از این آمار تعداد یک میلیون و ۹۲۱ هزار و ۱۰۸ رأی مأخوذه ثبت شده همچنین میزان مشارکت مردم کرمان در این دوره از انتخابات ۵۰.۴۲ درصد بوده است.

نظر شما