شناسهٔ خبر: 38408196 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لمپارد پس از پیروزی مقابل تاتنهام: حرکت خشن لو سلسو؟ منتظر کارت قرمز بودم؛ بازیکنان را براساس شایستگی انتخاب می‌کنم

دانیال دارایی پور

فرانک لمپارد از عملکرد بازیکنان خود راضی است و همچنان نسبت به کارکرد سیستم VAR در لیگ برتر اعتراض دارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پیروزی 2-1 چلسی مقابل تاتنهام، آبی‌ها را در شرایط خوبی در آستانه دیدار مقابل بایرن مونیخ قرار داد. مسابقه برابر اسپرز، تنها به دلیل دربی لندن حائز اهمیت نبود و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های زیادی را در لیگ برتر درگیر خود کرده است.

به گزارش فوتبال لندن، فرانک لمپارد پس از پیروزی تیمش مقابل تاتنهام، در کنفرانس خبری پس از بازی به سوالات زیر پاسخ داد:

عملکرد بازیکنان

کمی از گلی که دریافت کردیم، ناامید شدم اما عملکرد تیم خوب بود. می‌توانستیم یک گل دیگر نیز به ثمر برسانیم. دوران سختی داریم و باید به دنبال یافتن دلیل آن باشیم. به مشکلات روحی و روانی هم در محوطه خود و هم محوطه حریف دچار هستیم.

ژیرو و آلونسو

انتقال از نیمکت به ترکیب اصلی، همیشه مورد خوبی است. ژیرو کیفیت و رویکرد خود را نشان داد. می‌دانید که می‌تواند گلزنی کند. گل آلونسو نیز سطح بالا بود و شما باید به چنین بازیکن‌هایی اعتماد کنید چون حرفه‌ای هستند. 

اخراج نشدن لو سلسو توسط سیستم VAR

همه می‌دانند تصمیمی که گرفته شد، اشتباه بود. منتظر کارت قرمز بودم. خوشحال نبودم چون سلامتی بازیکن را به خطر انداخت. عذرخواهی آن‌ها کافی نیست و چیز بیش‌تری برای گفتن ندارم. تنها گفتن این که اشتباه کردیم، به اندازه کافی خوب نیست. من دوست دارم سیستم VAR به خوبی کار کند اما امروز اشتباه کرد. صحنه واضحی بود و در صورتی که اتفاقی رخ دهد، باید به مانیتور کنار زمین نگاه کرد. 

 ژیرو تغییر کرده است؟

فکر می‌کنم ممکن است این اتفاق افتاده باشد. او باید کمی با شرایط وفق پیدا کند چون آبراهام عالی بوده است. می‌توانید رویکرد هر دو را مشاهده کنید. همچنان در آن پست مشکل داریم ولی می‌توان آن را حل کرد.

جدا از شوخی، نظرتان نسبت به صحبت‌های مورینیو که گفته بود ترکیب چلسی را می‌داند، چیست؟ او در تمرین شما جاسوس دارد؟

جدا از شوخی این دنیایی است که در آن زندگی می‌کنیم و باید روی آن کار کرد. ما در گذشته هم این گونه بازی کرده بودیم و تنها در صورتی جواب می‌دهد که مانت و بارکلی به اندازه کافی تحرک داشته باشند. این بازیکن‌ها هستند که نقشه تیم را پیش می‌برند.

 مدیریت بازیکنان

نمی‌خواهم این گونه بگویم. بازیکنان را تنها براساس شایستگی انتخاب می‌کنم. روحیه آن‌ها فوق‌العاده است.

نظر شما