شناسهٔ خبر: 38407344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محمد علی رمضانی دستک نماینده مردم آستانه اشرفیه شد

رشت-ایرنا- با اتمام شمارش آراء یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آستانه اشرفیه ، محمد علی رمضانی دستک به عنوان نماینده مردم این شهرستان انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

فرماندار آستانه اشرفیه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : مجموع کل آرای ماخوذه مردم شهرستان آستانه اشرفیه در این دوره از انتخابات ۳۸هزار و ۶۵۵ رای بوده که از این تعداد ۳۶ هزار و ۶۳۹ رای صحیح و ۲ هزار و ۱۶ رای باطله بوده است.

یونس محمودی اظهار داشت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه محمد علی رمضانی دستک با کسب ۱۳ هزار و ۹۴۸ رای و با کسب اکثریت آراء به عنوان نفر اول به مجلس شورای اسلامی راه یافت و ریحانه احمدی دهکاء نیز با کسب ۱۱ هزار و ۹۱۴ رای دوم شد.

سید مهدی صادق با ۴ هزار و ۶۵۴ رای ، ارسلان قاسم نژاد آستانه با ۳ هزار و ۴۲۱ رای ، موسی روزبه با یکهزار و ۸۲۹ رای ، رضا شرمسار حسنعلی ده با ۴۶۸ رای ، مهدی ترابی با ۲۷۸ رای ، سید هاشم میرتقی با ۲۰۳ رای و ابراهیم رعنای رهبر خواه با ۴۸ رای به ترتیب حائز بقیه آرا شدند.

محمد علی رمضانی دستک  به عنوان یک فعال فرهنگی و سیاسی دارای سوابق کاری چون فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ، مدیر کل تعاون استان گیلان، دستیار ویژه و مسئول دفتر استاندار گیلان می باشد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان آستانه اشرفیه در ۱۴۳ شعبه اخذ رای ( ۱۴۱ شعبه ثابت و دو شعبه سیار) برگزار شد.

این شهرستان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است و در شرق استان گیلان قرار دارد.

نظر شما