شناسهٔ خبر: 38407192 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار خوزستان عنوان کرد:

ساخت منازل ساکنان منبع آب اهواز ظرف ۲ تا ۳ سال آینده

شایان حاجی‌نجف

استاندار خوزستان گفت: ۸۱۱ واحد مسکونی برای ۸۱۱ خانواری که در پهنه پرخطر منطقه منبع آب اهواز زندگی می کنند ظرف ۲ تا ۳ سال آینده احداث خواهد شد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا شریعتی در مراسم‌ افتتاح پل‌ نهم اهواز که امروز ۳ اسفندماه با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: از همه‌ مردم استان که علی رغم همه‌ مسایل و کمبودها در انتخابات حضوری باشکوه داشتند، تشکر می کنم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: حضور وزیر راه و شهرسازی همیشه حضوری عملیاتی و اجرایی در خوزستان بوده است و همیشه شاهد برکات حضور وی در استان بوده ایم

شریعتی با اشاره به‌ منازل پرخطر در منطقه منبع آب اهواز تصریح کرد: ساخت ۸۱۱ واحد مسکونی برای کسانی که در پهنه خطر هستند یک کار ارزشمند است‌ که با اجرای پروژه طرح اقدام ملی مسکن در استان این مساله نیز محقق شد.

شریعتی ادامه داد: تلاش های بسیاری شد تا بتوانیم مشکلات این واحدها را مرتفع کنیم اما در این ‌مساله موفق نمی شدیم که خوشبختانه با دستورات وزیر راه و شهرسازی و سرمایه گذاری انجام‌گرفته شاهد انجام‌ عملیات احداث مسکن برای جابه جایی مردم از منطقه منبع آب اهواز هستیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: مطمئن هستیم ۸۱۱ واحد مسکونی برای ۸۱۱ خانواری که در پهنه خطر در منطقه منبع آب اهواز زندگی می کنند ظرف ۲ تا ۳ سال اینده احداث خواهد شد.

وی ادامه‌ داد: با احداث این واحدها شاهد جابه جایی مردم از پهنه خطر در شهرستان اهواز خواهیم‌ بود تا این مردم‌ در کمال امنیت در یک منطقه امن‌ زندگی کنند.

به گزارش ایسنا، شریعتی گفت: در زمینه طرح اقدام ملی نیز زحمات بسیاری کشیده شده است تا شاهد اجرای آغاز عملیات اجرایی این طرح در خوزستان باشیم و مسکن اولی ها بتوانند در این واحدهایی که قرار است ساخته شوند، ساکن شوند.

وی با اشاره به مشکلات خیابان خالدی منبع آب اهواز بیان کرد: در این منطقه کوه کاملا ریزشی است و منازل آن منطقه بسیار در خطر بودند. خوشبختانه اقدام بهسازی این منطقه انجام‌شده تا ظرف چند ماه آینده شاهد حل مشکل در آن منطقه باشیم.

شریعتی صمن ‌اعلام آمادگی استانداری خوزستان برای تامین بخشی از اعتبارات موردنیاز برای احداث باند دوم پل نهم ‌اهواز خاطرنشان کرد: اجرای پل نهم اهواز حدود ۸ سال‌ معطل مانده بود که خوشبختانه با هماهنگی و تلاش های انجام‌شده امروز شاهد افتتاح آن هستیم. برای احداث باند دوم اگر وزیر راه و شهرسازی موافقت کند آمادگی داریم ‌تا بخشی از اعتبارات را تامین ‌کنیم.

انتهای پیام

نظر شما