شناسهٔ خبر: 38407124 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران| آغاز ثبت نام کارت بلیت مترو برای اهالی رسانه

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران با اشاره به آغاز ثبت نام کارت بلیت مترو و طرح ترافیک خبرنگاران گفت: سهمیه اهالی رسانه برای طرح ترافیک 2 هزار و 100 مورد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران درباره طرح ترافیک خبرنگاران اظهار داشت: سهمیه اهالی رسانه برای طرح ترافیک 2 هزار و 100 مورد است که این سهمیه در سال 99 نسبت به سال 98 هیچ افزایشی نداشته است.

وی بیان داشت: طرح‌های ترافیک سال 98 تا زمانی که طرح‌های جدید به اهالی رسانه تخصیص یابد، اعتبار دارد و خبرنگاران از امروز می‌توانند جهت ثبت‌نام و دریافت طرح ترافیک اقدام کنند.

سعیدیان‌فر ادامه داد: ثبت‌نام خبرنگاران از طریق سامانه تهران من انجام می‌گیرد و بارگذاری مدارک اعم از معرفی‌نامه و گواهی اشتغال به کار 10 اثر(که نام خبرنگار درج شده بود) و بیمه خبرنگاری باید در این سامانه درج شود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌های طرح‌های ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: مدارک مورد نیاز باید در قسمت خدمات طرح ترافیک و در بخش خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان لحاظ شود.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگارانی که مایل به دریافت کارت‌بلیت رایگان یکساله اتوبوس و مترو هستند نیز ثبت‌نام آنها از امروز و از طریق سامانه تهران من انجام می‌شود و مدارک مورد نیاز مشابه مدارک درخواست طرح ترافیک است.

نظر شما