شناسهٔ خبر: 38407074 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

گردان‌های حزب الله عراق از فرمانده جدید حشدالشعبی حمایت کردند

حوزه/ گردان‌های حزب الله عراق حمایت کامل خود را از فرماندهی جدید میدانی حشدالشعبی بعد از انتخاب عبد العزیر المحمداوی به عنوان جانشین شهید ابومهدی المهندس اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، گردان های حزب الله عراق حمایت کامل خود را از فرماندهی جدید میدانی حشد الشعبی بعد از انتخاب عبد العزیر المحمداوی به عنوان جانشین شهید ابو مهدی المهندس اعلام کردند و حمایت از این سازمان را به خاطر نقش بزرگ آن ضروری دانستند.

گردان های حزب الله در بیانیه خود گفت: مردانی که از مرگ نمی ترسند، در راه خدا از سرزنش سرزنشگران بیمناک نمی شوند و هنگامی که وطن و مقدسات در معرض خطر و تجاوز قرار می گیرد پیش قدم می شوند و خدای متعال با چنین مردانی بر ملت عراق منّت گذاشته است؛ آنان مردان جنگ و شیران میدان هستند و اجازه نمی دهند اشغالگران و مزدورانشان عراق و منطقه را با حضور خود آلوده کنند.

حزب الله عراق افزود: این از الطاف الهی است که در این شرایط بسیار سخت عراق که قدرت های شرور و متجاوز برای آن دندان تیز کرده و قصد دارند به حاکمیت و کرامت ملت متعرض شوند و امنیت و استقرار آن را به هم بزنند، سازمان حشد الشعبی عبد العزیز المحمداوی را به عنوان جانشین شهید ابومهدی المهندس انتخاب کرد.

این حزب عراقی ادامه داد: ما ضمن اینکه انتخاب وی را برای این مسئولیت تبریک می گوییم بر حمایت کامل خود از فرماندهی میدانی حشد الشعبی و تشکیلات جهادی آن تأکید کرده و به ارائه کمک و مشورت در تمامی اموری که مصلحت عمومی اقتضا می کند، ادامه خواهیم داد.

گردان های حزب الله در بخش دیگر بیانیه اشاره کرد: با توجه به نقش بزرگی که حشد الشعبی در مقابله با گروهک های جنایت کار داعش که از سوی محرو شرارت آمریکا، صهیونیسم و عربستان سعودی حمایت می شد، باید از این سازمان حمایت و تقویت شود و از سایر دستگاه های امنیتی مستقل بماند و تمامی کسانی که برای منحل کردن و پایان دادن به نقش جهادی آن تلاش می کنند، باید نابود شوند.

حزب الله در پایان تأکید کرد: در برابر تمامی کسانی که از دشمنان داخلی و خارجی برای فروپاشی یا توهین به حشد الشعبی تلاش می کنند یا در کمین ما هستند و برای تضعیف صفوف ما و سلب منابع قدرت ما توطئه می کنند تا طعمه ای برای طرح های شرورانه آنان باشیم، خواهیم ایستاد.

نظر شما