شناسهٔ خبر: 38406366 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام قدردانی امام جمعه کرمان

نماینده ولی فقیه در استان در پیامی از شرکت پر شور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،در این پیام امده است
بار دیگر ملت عزیز ایران در اوج تنگناها و فشارهای سیاسی و اقتصادیِ دشمنان قسم خورده، به میدان آمدند و پس از حماسه هایی که در مراسم های تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و راهپیمایی 22 بهمن آفریده بودند، در عرصه انتخابات نیز وفاداری خود را به نظام اسلامی و خون پاک شهیدان اعلام کردند.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت : در نهایت خضوع و احترام از یکایک آحاد مردم استان کرمان بابت این نقش آفرینی فعال تقدیر و تشکر می نمایم و از همه کاندیداهایی که با حضور خود در انتخابات تنور انتخابات را گرم کردند تشکر کرده و برایشان آرزوی توفیق دارم.
نماینده ولی فقیه در این پیام چند نکته را نیز گوشزد کرده است.
اول اینکه رقابت ها و اقتضائات خاص آن را فراموش کرده، جشن ملی انتخابات را با وحدت و همدلی و برادری شیرین تر نمایید.
دوم : تک تک آرای مردم را چه به منتخبان فعلی رای داده باشند و چه نداده باشند، امانت الهی بدانید و در خدمت به این مردم نجیب، وظیفه شناس، شهیدپرور و به ویژه محرومان و مستضعفان شب و روز نشناسید.

سوم :با خدای متعال و شهیدان عزیز عهد ببندید که با روحیه جهادی الگویی از نماینده تراز انقلابی را نشان دهید و نمایندگان
استان کرمان را تبدیل به نگینی ارزشمند که تربیت یافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند، نمایید .
چهارم: مجموعه افرادی که به عنوان کاندیدا وارد عرصه انتخابات شدند ظرفیت قابل توجهی از توان کارشناسی هستندکه می توانند با وحدت و همفکری و مشورت به منتخبان، ایشان را در ایفای وظایف نمایندگی یاری کنند.
پنجم : تلاش نمایید تا همواره در بین مردم و گوش شنوای مشکلات و مسائل ایشان باشید و ارزش همنشینی با محرومان و مستضعفان و مردم شریف کوچه و خیابان را با هیچ چیز دیگری عوض ننمایید.

نظر شما