شناسهٔ خبر: 38406102 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

علیرضا قربانی خواننده ترانه تیتراژ پایانی «همگناه»+ ویدئو

صاحب‌خبر -

علیرضا قربانی ترانه تیتراژ پایانی سریال ویدئویی «همگناه» را می خواند.

به گزارش رسیده، در آستانه انتشار اولین قسمت از سریال نمایش خانگی «همگناه» ، علیرضا قربانی به عنوان خواننده آهنگ تیتراژ پایانی آن معرفی شد. موسیقی این آهنگ که «هم‌گناه» نام دارد را علیرضا افکاری ساخته و شعر آن را حسین غیاثی سروده است.

اولین ساخته مصطفی کیایی برای شبکه نمایش خانگی از روز دوشنبه ۵ اسفند منتشر خواهد شد.

این درام خانوادگی را محسن کیایی و علی کوچکی نوشته‌اند و در خلاصه داستان آن آمده است : خانواده صبوری خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آن‌ها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند تا اینکه ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند و….

هم‌ گناه با حضور بازیگرانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، پدرام شریفی و حبیب رضایی با حضور مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره‌آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، سوگل خلیق، مارال بنی‌آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی، مرتضی آقا حسینی، محمد موحدنیا، محمد رسول صفری، آی‌تک جاویدنژاد، با معرفی ساقی حاجی‌پور و فرانک کلانتر و نقش‌آفرینی هنگامه قاضیانی در نقش لیلا به شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری در:

نظر شما