شناسهٔ خبر: 38406034 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

سرآسیایی: توقع از ما بالا رفته/ بهتر است لیگ را تعطیل کنند

خبرگزاری ایسنا

سرمربی شهر خودرو معتقد است تیمش در سایر بازی‌های آسیایی از پیش بازنده نیست و فقط تجربه کمی دارد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان حاضر شد و اظهار کرد: بعد از بازی‌های فشرده‌ای که داشتیم، برای بازی فردا به خوبی آماده‌ایم. در شرایط خوبی از نظر تمرینی و ریکاوری قرار داریم، اما متاسفانه باز با شوک خبر برگزاری بازی بدون تماشاگر روبه‌رو شدیم.

وی افزود: هنوز رسما اعلام نشده، برای ما هم سلامتی مردم و هواداران در اولویت است، اما ما هم نباید متضرر شویم. در آسیایی که فعلا از حضور هواداران محرومیم، در لیگ هم چند هفته خارج ازخانه بازی کردیم. فکر می‌کنم اگر قرار باشد به خاطر خطر کرونا، بازی بدون حضور هواداران برگزار شود، شاید بهتر باشد فعلا مسابقات لغو شود چون اینجا در کنار سلامتی هواداران، سلامتی بازیکنان، چارت اجرایی برگزاری مسابقه و ... نیز مطرح است.

سرآسیایی: توقع از ما بالا رفته/ بهتر است لیگ را تعطیل کنند

سرآسیایی افزود: مقایسه نیم‌فصل اول و دوم، در شرایط برابری قرار نمی‌گیرد. فشار مسابقات و آغاز رقابت‌های سخت آسیایی، مسافرت‌های متوالی و ... باعث شده که شرایط به مراتب سخت‌تری داشته باشیم. از نظر کیفی از بازیکنانم راضی‌ام، پس از بازی با پاختاکور، به این فکر کردیم که شاید از منظر تاکتیکی مشکلاتی وجود دارد، اما پس از بررسی دوباره بازی با پاختاکور، دیدیم که واقعا از نظر فنی خوب کار کرده‌ایم. برابر تیمی که قرار بود برای دومی بجنگیم، در شرایطی نابرابر شکست خوردیم. مباحث بدنی به شدت درگیرمان کرد، ما ۲ بازی خارج از خانه برگزار کردیم و پاختاکور دو بار در خانه به میدان رفت. از بازیکنانم راضی هستم، زیرا آنان تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط در زمین به کار گرفته‌اند. میرو هم در حال تمرین است و امیدواریم خیلی زود به کیفیت مطلوب برسد تا بتوانیم از توانایی فنی‌اش بیشتر از قبل استفاده کنیم.

سرآسیایی در خصوص بالا رفتن توقع مردم از تیم شهرخودرو گفت: در تاریخ فوتبال خراسان اتفاقی بی‌سابقه رخ داده‌است. بازیکنان و باشگاه تلاش زیادی کردند و خودم را در این موفقیت سهیم نمی‌دانم، اما انرژی بزرگی برای بازی‌های پلی‌آف گذاشته‌شد و در نهایت پیروزی‌های متوالی سبب شد تا شهرخودرو برای نخستین بار به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسد. باید به بازیکنان و مدیریت دستمریزاد گفت‌. با این نتایج، سطح توقع مردم بالاتر رفته، اما باید منطقی شرایط را بسنجیم. رقبایی که با آنها درحال نبرد هستیم، شرایط خاص لیگ قهرمانان آسیا که برای نخستین بار تجربه می‌کنیم، سفرهای پی‌درپی، تحت تاثیر قرار گرفتن قوای بدنی بازیکنان و ... از جمله عواملی ست که روی نتایج تاثیرگذار است. باید با دید منطقی نگاه کنیم، همانطور که مدیریت باشگاه چند نوبت گفت، باید بپذیریم که ما برای کسب تجربه در لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنیم و باید چند سال بگذرد و در این رقابت‌ها شرکت کنیم تا بتوانیم به بهترین نتایج ممکن برسیم.

وی افزود: انگیزه بالایی داریم، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به موفقیت برسیم و از پیش‌بازنده نیستیم، اما توقع ما از هواداران این است که کنارمان باشند و شرایط ما را ببینند. نفت مسجدسلیمان از جمله تیم‌های خوب و استخوان‌دار لیگ برتر است و باید به تارتار تبریک بگویم. باید مقابل این تیم با دقت بازی کنیم، انشالله به سه امتیاز بازی دست می‌یابیم.

سرمربی شهرخودرو با اشاره به تکمیل شدن کادرفنی تیمش گفت: به جز استفان کوزین، مصطفی صداقت، داوود سیدعباسی و آریانیک که کادرفنی من را تشکیل می‌دهند و خیلی به من کمک کرده‌اند، کوروش مرادی به عنوان مربی جدید گلرها به شهرخودرو اضافه شده‌است.

نظر شما