شناسهٔ خبر: 38405915 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تقدیر از فصیحی در پنجاه و ششمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

خبرگزاری میزان- پنجاه و ششمین نشست هیئت اجرایی با حضور روسای فدراسیون‌های چوگان و زورخانه‌ای و تقدیر از فرزانه فصیحی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پنجاه و ششمین نشست هیئت اجرایی صبح امروز (شنبه) و با حضور کلیه اعضا در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این نشست که با حضور نوزایی رئیس فدراسیون چوگان برگزار شد گزارش کاملی در خصوص فعالیت‌های انجام شده و عملکرد فدراسیون در سال ۹۸ و پیشنهاداتی در خصوص برنامه‌های پیش‌رو ارائه شد که در ادامه رئیس فدراسیون چوگان خواستار حمایت بیشتر هیئت اجرایی از این رشته شد.

پس از بحث و تبادل نظر با توجه به ماهیت ملی این رشته مقرر شد از تلاش‌ها و عملکرد مجموعه فدراسیون به ریاست نوزایی تقدیر و تشکر به عمل آید ضمن آنکه از ایلخان‌زاده رئیس سابق این رشته به جهت تلاش‌های موثر در توسعه این رشته با محوریت فدراسیون و حمایت کمیته ملی المپیک تقدیر و تجلیل شود.

در ارتباط با حمایت‌های مالی این فدراسیون مقرر شد در برنامه سال آینده هیئت اجرایی در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه جوهری رئیس فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک حاضر شد و ضمن تشکر از نگاه حمایتی و توسعه‌ای کمیته ملی المپیک از این رشته در خصوص عملکرد این فدراسیون در سال جاری و برنامه‌های سال آتی گزارشی ارائه نمودند و با تاکید بر برنامه‌ریزی جهت توسعه این رشته در کشور از کمیته ملی المپیک درخواست کرد تا حمایت بیشتری از سوی کمیته ملی المپیک برای اجرای برنامه‌های پیش‌رو به خصوص برنامه‌های آموزشی صورت گیرد که در ادامه صالحی و اعضای هیئت اجرایی در راستای توسعه این رشته ملی و میهنی ضمن تاکید بر تقویت برنامه‌های آموزشی مقرر کردند تا جلسه‌ای با مسئولین ذیربط برگزار شد تا در خصوص منابع مالی تصمیم گیری شود.

در ادامه نشست امروز هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، اعضا از فرزانه فصیحی دونده خوب کشورمان تقدیر کردند. در ابتدای این مراسم تقدیر مجید کیهانی رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی و عضو هیئت اجرایی ضمن تشکر از نگاه ویژه هیئت اجرایی به قهرمانان افزود: فصیحی ورزشکار پر تلاش و مستعدی است و برای به دست آوردن این رکورد تلاش زیادی کرده و امیدواریم با پتانسیلی که دارد موفق به کسب سهمیه المپیک شود.

وی ادامه داد: با تقدیر از تلاش‌های فصیحی و خسته نباشید به این ورزشکار پُر تلاش اگر در راه کسب سهمیه المپیک موفقیتی حاصل نشد باید به تلاش‌های خود ادامه دهد تا شاهد موفقیت‌های بیشتر وی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ باشیم.

در ادامه مراسم طاهره طاهریان نایب رئیس بانوان با تشکر از رکورد شکنی اخیر فصیحی اظهار داشت: از سال ۱۳۶۵ که وارد حوزه ورزش شدم تصور نمی‌کردم روزی ورزش بانوان به خصوص در رشته دوومیدانی بتواند با توجه به پوشش اسلامی به این مرحله برسد. رقابت در این رشته با پوششی مضاعف در حالی که سایر رقبا با حداقل پوشش حضور دارند کار سختی است، فصیحی با کسب این موفقیت به دنیا این پیام را مخابره کرد که حجاب مانعی برای کسب موفقیت و قهرمانی نیست.

در ادامه صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر صحبت‌های خانم طاهریان، بانوان ورزشکار کشورمان را با انگیزه، امیدوار و پر تلاش توصیف کرد و افزود: قطعا رسیدن به قله‌های موفقیت و قهرمانی با حفظ ارزش‌های اخلاقی کار ساده‌ای نیست، ولی بانوان ورزشکار ما به دنیا ثابت کردند که می‌توانند فعل خواستن را صرف کنند.

  • بیشتر بخوانید:
انتهای پیام/

نظر شما