شناسهٔ خبر: 38405913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا-هند؛

گلیج صاحب مدال طلا شد/ سوادکوهی به مدال برنز رسید

مجتبی گلیج به مدال طلا و علی سوادکوهی به مدال برنز رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا در هند دست یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن نخست سی و سومین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز (شنبه) در شهر دهلی نو کشور هند در حال برگزاری است.

در وزن 79 کیلوگرم  علی سوادکوهی در دور اول در مصاف با سهراب شریپوف از ازبکستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 3 بر یک مقابل ارسلان بوداژاپوف از قرقیزستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. سوادکوهی در این دیدار با نتیجه 5 بر صفر گلیم جان یوزربایف از قزاقستان را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه 11 بر صفر اولزیسایخان باسانتسوجت از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان با نتیجه 6 بر 4 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گلیج در این مرحله با نتیجه 12 بر 2 ماگومد موسی یف دارنده مدال نقره بازی های آسیایی  از قرقیزستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجه 10 بر صفر از سد ساتیوارت کادیان دارنده مدال برنز آسیا از کشور هند گذشت و به مدال طلا دست یافت.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما