شناسهٔ خبر: 38405777 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پشت پرده انتقال نافرجام «بیل» به سوپر لیگ چین؛ «رئال زیر حرفش زد»

تهران- ایرنا- «گرت بیل» می‌توانست خود را برای شروع فصل جدید سوپر لیگ چین آماده کند اما باشگاه جیانگسو سونینگ فاش کرد که پرونده انتقال وی به چین پس از درخواست باشگاه رئال برای پرداخت حق انتقال بسته شده است.

صاحب‌خبر -

«کاسمین اولاریو» سرمربی جیانگسو در این باره گفت که این تیم در آستانه امضای قرارداد با مهاجم ولزی بوده است اما در حالی که چینی‌ها با رئال بر سر انتقال آزاد بیل به توافق رسیده بودند، تصمیم لحظه آخری رئال و درخواست دریافت حق انتقال معامله را بر هم زده است.

اولاریو در مصاحبه با نشریه ابوظبی گفت: خیلی نزدیک بودیم. باشگاه با مدیربرنامه وی به توافق رسید. ما با رئال توافق کردیم. در ماه آخر متوجه نشدم چه اتفاقی رخ داد؛ کهکشانی‌ها چند بازی را با اختلاف گل زیاد واگذار کرده و نظرشان را تغییر دادند.

وی ادامه داد: آنها در ابتدا گفتند که رضایتنامه وی را صادر می‌کنند و ما فقط باید دستمزد بیل را بدهیم و سپس گفتند که باید حق انتقال پرداخت کنیم. حق انتقال و دستمزد برای ما زیاد بود و به همین دلیل بدنبال بازیکن دیگری رفتیم.

مطابق مقررات نقل و انتقالاتی سوپر لیگ چین، هر انتقال بالای ۶.۴ میلیون دلار مشمول مالیات ۱۰۰ درصدی است و در کنار دستمزد سالانه ۱۶.۲ میلیون دلاری بیل بعلاوه درخواست لحظه آخری رئال برای پرداخت حق انتقال، عملا جیانگسو را از فکر بیل خارج کرد.

نظر شما