شناسهٔ خبر: 38404803 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

مديرعامل سايپايدك:

استفاده از فناوري‌ های نانو در خدمات - مردم سالاری آنلاين

مديرعامل سايپايدك گفت: استفاده از فناوري‌هاي نو در ارائه خدمات و فروش قطعات زمينه‌ساز تحول در خدمات پس از فروش سايپا خواهد بود.

صاحب‌خبر -
مديرعامل سايپايدك گفت: استفاده از فناوري‌هاي نو در ارائه خدمات و فروش قطعات زمينه‌ساز تحول در خدمات پس از فروش سايپا خواهد بود.

به گزارش روابط عمومي سايپايدك، سيد فخرالدين حيدري منش در نشست شوراي مديران سازمان خدمات پس از فروش سايپا با بيان اين مطلب افزود: استفاده از فناوری‌های نو در فروش قطعات و ارائه خدمات با تکیه بر شبکه گسترده خدمات پس از فروش، در برنامه‌هاي آتي سايپايدك مورد توجه قرار مي‌گيرد كه نقش قابل توجهي در توسعه سهم بازار و افزايش رضايت مشتريان خواهد داشت.

وي در ادامه با تاكيد بر اهميت نقش نيروي انساني در تحقق برنامه‌هاي سازمان، گفت: نیروی انسانی با تجربه و کاردان، سرمایه اصلی و گران بهای سایپایدک است و بدون ترديد، اهداف این سازمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و استفاده بهينه از نقاط قوت، محقق خواهد شد. در همين راستا برنامه‌هاي بهره‌وري در حوزه منابع انساني بايد با جديت بيشتري پيگيري شود.

مديرعامل سايپايدك با اشاره به توانمندي سايپايدك در افزايش سهم بازار قطعات يدكي، گفت: سهم سایپایدک از بازار وسیع خدمات و قطعات يدكي با برنامه‌های در نظر گرفته شده و استفاده از تجارب کارکنان، قابل افزایش است.

وي ادامه داد: در برنامه‌ اقتصادي و مالي سازمان خدمات پس از فروش سايپا، بودجه‌ريزي مبتني بر عملكرد مورد توجه ويژه قرار دارد و اين نگاه در تخصيص بودجه اعمال مي‌شود.

حيدري منش با اشاره به دستاوردهاي سايپايدك در زمينه افزايش رضايت مشتريان، گفت: يكي از مواردي كه در ارزيابي شركت‌هاي خدمات پس از فروش مورد توجه قرار گرفته، شاخص رضايتمندي نمايندگي‌هاست كه خوشبختانه عملكرد سايپايدك در اين زمينه موثر بوده و اين شاخص در افزايش رضايت مشتريان از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.

نظر شما