شناسهٔ خبر: 38401184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در پی شهادت جانباز مدافع حرم «امین منوچهری پور»

مدیر ستاد کانون های مساجد خوزستان پیام تسلیتی صادر کرد

حجت الاسلام همت پور در پی شهادت «امین منوچهری پور» از جانبازان مدافع حرم شهرستان دزفول، پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، در پی شهادت جانباز مدافع حرم «امین منوچهری پور» از شهرستان دزفول، «حجت الاسلام مرتضی همت پور» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خوزستان پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

 

بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار عاشورائیان و بزرگ شده مکتب امام حسین )ع) سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و مولود شوم آن یعنی تکفیری های داعش را به تصویر کشید.

 

خبر شهادت جانباز بسیجی پاسدار شهید مدافع حرم «امین منوچهری پور» فرزندی دیگر از خطه قهرمان دزفول، در دفاع از حریم حرم اهل‌ البیت (ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دل هایمان گذاشت؛ شهادتی که عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور خواهد شد.

 

اینجانب عروج عاشقانه شهید مدافع حرم که در غیرت و شجاعت در دفاع از اسلام و ایران زبانزد خاص و عام بود را پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از جانبازی محضر امام عصر )عج) و نائب برحقش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مردم شهیدپرور استان خوزستان به ویژه مردم ولایتمدار دزفول و بالاخص خانواده معزز شهید تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال عاجزانه مسألت می‌کنم تا نتیجه این دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌ها را پیوند انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) قرار دهد.

 

شهید امین منوچهری پور، در سال ۹۴ در عملیات نبل الزهرا در سوریه به درجه جانبازی نائل شد. در این عملیات دو تن از شهدای مدافع حرم دزفول نیز به شهادت رسیدند.

 

مراسم تشییع این شهید بزرگوار فردا (یکشنبه 4 اسفند) ساعت 9:30 صبح از درب آستان متبرک سبزقبا (ع) به سمت گلزار شهدای بهشت علی برگزار می شود.

 

همچنین مراسم ترحیم شهید منوچهری پور، فردا (یکشنبه 4 اسفند) از ساعت 20 تا 22 در حسینیه ثارالله دزفول برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 72

نظر شما