شناسهٔ خبر: 38400872 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

توسط حرم مطهر حضرت عباس(ع)؛

ششمین جشنواره فرهنگی امام باقر(ع) در کربلا برگزار می شود

حوزه/ آستان مقدس حضرت عباس علیه السلام از برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی امام باقر علیه السلام با عنوان "امام باقر ذخیره رسالت و گنج امامت" در اول ماه مبارک رجب خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه آستان مقدس حضرت عباس علیه السلام از برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی امام باقر علیه السلام با عنوان "امام باقر ذخیره رسالت و گنج امامت" در اول ماه مبارک رجب خبر داد.

سید عقیل عبدالحسین یاسری عضو کمیته برگزار کننده این جشنواره در این زمینه گفت: جشنواره امسال برای ششمین سال پیاپی برگزار می شود و تا کنون نشست ها و جلسات متعددی برای هماهنگی برگزاری این جشنواره و تعیین اهداف و محورهای تحقیقاتی آن برگزار شده است و قرار بر این شد جشنواره امسال در اول ماه رجب برگزار شود.

وی افزود: کمیته برگزار کننده تصمیم گرفته که محورهای علمی جشنواره متناسب با شخصیت محوری آن یعنی امام باقر علیه السلام باشد و این مسئولیت بزرگی را بر دوش ما قرار داده است زیرا امام باقر علیه السلام در دوران خود محور و شاخص فعالیت علیه انحرافات اعتقادی و فکری بود.

یاسری گفت: یکی از اهداف این جشنواره این است که به شیعیان در زمینه شناخت ویژگی های نورانی ائمه و اهل بیت علیهم السلام کمک کند زیرا شیعیان تا زمانی که دست به دامان اهل بیت علیهم السلام باشند گمراه نخواهند شد.

نظر شما