شناسهٔ خبر: 38400523 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استکی: بازیکنان ذوب آهن انگیزه زیادی مقابل استقلال دارند

مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی با استقلال شرایط خاصی دارد، اما ما فقط به کسب ۳ امتیاز این دیدار فکر می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میودراگ رادولوویچ سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران به دلیل کسالت حاضر نشد و حسن استکی دستیار او به این نشست آمد.

حسن استکی گفت: بازی استقلال از نظر فنی شرایط خاصی دارد. بازیکنان مقابل پرسپولیس و استقلال انگیزه زیادی دارند. تیم ما شرایط خوبی دارد و از روزی که رادولوویچ هدایت تیم را برعهده گرفته شرایط ما روز به روز بهتر شده است. ما فردا درخشان‌مهر و هادی محمدی را در اختیار نداریم و به گفته خود رادولوویچ آمده‌ایم که سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه احتمال دارد مسابقه فردا به دلیل شیوع بیماری کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار شود، و این موضوع می‌تواند یک اتفاق خوب برای ذوب‌آهن باشد، عنوان کرد: این اتفاق خوب محسوب نمی‌شود و خدا نکند که بیماری کشور را در بربگیرد.

او در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای مهار ارسلان مطهری بازیکن استقلال دارند، گفت: ارسلان بازیکن خوبی است. یک سال در تیم ما حضور داشته و مدافعان و بازیکنان از نظر فنی به خوبی او را می‌شناسند.

او در مورد اینکه رادولوویچ گفته سخت‌ترین دوران مربیگری خود را در ذوب‌آهن سپری می‌کند، گفت: این مربی برای اولین مرتبه است به ایران می‌آید و آشنایی با بازیکنان ندارد. برای اینکه با بازیکنان آشنا شود به زمان زیادی نیاز داشت. تیم ما هم در نیم فصل نمی‌توانست ۲ - ۳ بازیکن بگیرد. او آشنایی کاملی با بازیکنان پیدا کرده و اکنون شناخت خوبی از بازیکنان دارد.

انتهای پیام/

نظر شما