شناسهٔ خبر: 38399953 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شاهرودی: تمرکز پرسپولیس در فاز دفاعی از بین رفته است

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه سرخپوشان هنوز در آسیا مدعی صعود به مرحله حذفی هستند، گفت: «یحیی گل‌محمدی» بیش از هر چیز باید تیم را از نظر روحی آماده کند و تمرکز را به فاز دفاعی، بازگرداند.

صاحب‌خبر -

رضا شاهرودی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دیدار پیش روی پرسپولیس برابر سپاهان، گفت: این مسابقه از دیدارهای ۶ امتیازی و حساس است. مشکل تیم در این چند وقت نداشتن تمرکز بود و باید در بازی با سپاهان روی بازیکنان بیش از هر چیز از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار شود تا تیم بتواند در این دیدار حساس موفق باشد. سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی است و باید در این دیدار با ارائه بهترین عملکرد دست پر از زمین خارج شویم.

وی در ادامه در مورد عملکرد سرخپوشان در دیدار اخیر برابر الشارجه امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: عملکرد تیم در این مسابقه بد نبود. تیم برتر میدان بودیم و توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم. تنها مشکل تیم نداشتن تمرکز بود که باعث شد نتوانیم از گل‌هایمان دفاع کنیم و در نهایت هم برتری در این دیدار حساس را از دست دادیم.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس در فاز هجومی بهتر از قبل شده اما تیم آن استحکام لازم را در بخش دفاعی ندارد. تیم بازیکنان خوبی در خط دفاع دارد اما بازیکنان آن آمادگی لازم را ندارند. باید هر چه زودتر این مشکل هم ترمیم شود.

شاهرودی اضافه کرد: در حال حاضر در برهه حساسی قرار داریم. هم بازی‌های حساسی در لیگ داریم و هم باید در آسیا به میدان برویم. از طرفی فشردگی بازی‌ها و سفرهای متعدد کار را از همیشه سخت تر کرده است. ریکاوری بازیکنان در این شرایط خیلی مهم است. در حال حاضر کادر بازیکنان پرسپولیس از همیشه کامل تر است و در هر پست چند بازیکن خوب حضور دارند. باید برای مسابقات مختلف برنامه‌ریزی مناسب صورت بگیرد تا از همه مهره‌های تیم استفاده شود تا از طرفی هم خستگی بازیکنان کمتر شود و هم نفرات ذخیره آمادگی لازم را برای حضور در زمین داشته باشند.

وی در خصوص اینکه آیا موفقیت در آسیا با مربی ایرانی امکان‌پذیر است یا خیر، گفت: کار ما تازه در آسیا آغاز شده است. ما امیدوار هستیم تا با توجه به اینکه بیشتر مسابقاتمان در دور برگشت در زمین خودمان است بتوانیم راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان شویم. تیم‌های عربی در ورزشگاه آزادی نمی‌توانند حریف ما باشند. آنها از این ورزشگاه و تقابل با هواداران پرسپولیس واهمه دارند.

شاهرودی در مورد حاشیه‌های آنتونی استوکس خاطرنشان کرد:  کادر فنی بهترین تصمیم را در مورد این بازیکن می‌گیرد. او هنگامی هم که در تراکتور بازی می کرد چنین حاشیه‌هایی داشت. با توجه به این موضوع باید باشگاه پیش بینی های لازم را می کرد تا پرسپولیس ضرر نکند. استوکس بازیکن خوبی بود و باید کمی بیشتر او کنترل می شد.

نظر شما