شناسهٔ خبر: 38399919 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

افشاگری جدید زنی که به رابطه جنسی با شاهزاده اندرو وادار شد

زنی که در 17 سالگی به برقراری رابطه جنسی با شاهزاده اندرو مجبور شده بود، افشاگری‌های جدیدی را مطرح کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «ویرجینیا رابرتز» موسوم به «ویرجینیا گیوفر»، زنی که مدعی است سال‌ها پیش توسط «جفری اپستین»، کودک‌آزار و میلیارد آمریکایی، قاچاق و به داشتن رابطه جنسی با شاهزاده اندرو وادار شده، در تازه‌ترین اظهارنظر خود گفته است که در همه نقاط خانه اپستین، دوربین جاسازی‌شده بود.

رابرتز می‌گوید که او تصاویری از این دوربین‌ها را که در تمام خانه وی وجود داشته‌اند، دیده است.

این زن که برده جنسی اپستین بود، مدعی است که با شاهزاده انگلیسی سه بار رابطه جنسی داشته است؛ یک‌ بار در لندن در سن 17 سالگی، یک‌ بار در نیویورک و بار سوم در جزیره خصوصی اپستین در کارائیب.

این ادعاها با قاطعیت از سوی شاهزاده اندرو رد شده اما تصاویری مربوط به سال 2001 از وی در فضای مجازی منتشرشده است که در کنار این زن قرار دارد.

رابرتز با انتشار این خبر، از پلیس فدرال آمریکا به دلیل اینکه چرا در این رابطه کسی را دستگیر نکرده است، انتقاد و ابراز ناامیدی کرد.

وی چند ماه پیش گفته بود: «ژیلسین ماکسول»، دوست اپستین، اولین بار در لندن، زمانی که خیلی جوان بودم، یک روز صبح من را از خواب بیدار کرد و گفت قرار است امروز یک شاهزاده را ملاقات کنی. آن زمان نمی‌دانستم که قرار است برای یک شاهزاده قاچاق جنسی شوم.

به گفته این زن، در زمان سوءاستفاده شاهزاده اندرو، او زیر سن قانونی و ۱۷ ساله بود و این شاهزاده انگلیسی به وی مشروبات الکلی خورانده است.

جفری اپستین در ۱۰ اوت ۲۰۱۹ در سلولش در زندان متروپولیتن نیویورک خودکشی کرد. وی سرمایه‌داری آمریکایی و سرشناس بود که به اتهام دلالی و سوءاستفاده جنسی از دختران نابالغ متهم شده بود. یک روز قبل از این اتفاق، دادستان با استناد به مدارک جدید اتهام‌های تازه‌ای علیه او مطرح کرده بود. در صورت محکومیت در پرونده اتهامات جنسی او با مجازات حداکثر ۴۵ سال زندان روبه‌رو می‌شد.

اپستین

جفری اپستین

اپستین به‌عنوان فعال اقتصادی با چهره‌های سرشناس زیادی ازجمله ترامپ و کلینتون رؤسای جمهور آمریکا آشنا بود و به مسائل مالی آن‌ها آگاهی داشت. این موضوع باعث شد در مورد خودکشی او تردیدها و گمانه‌زنی‌هایی مطرح شود. بیل دی بلازیو، شهردار نیویورک با توجه به سابقه خودکشی ناموفق اپستین در ژوئیه ۲۰۱۹، خواستار انجام تحقیقات کامل در خصوص نحوه مرگ اپستین شد و این را که او توانسته به‌راحتی اقدام به خودکشی کند  عجیب دانست. «نیویورک پست» با استناد به گفته‌های یک زندانی سابق که همبند اپستین بوده، خودکشی یک شخص در آن قسمت از زندان منهتن را غیرممکن دانسته است.

انتهای پیام/4106/پ

نظر شما