شناسهٔ خبر: 38399718 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

شمار مبتلایان به کرونا به ۲۸ نفر رسید

باشگاه خبرنگاران

جهانپور گفت: با تایید جواب آزمایش ۱۰ نفر در روز گذشته شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران به ۲۸ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، آخرین وضعیت ویروس کرونا، اظهار کرد: طی روز‌های اخیر افرادی با علائم شبه آنفلوانزا به مراکز درمانی مراجعه می‌کردند.

او با بیان اینکه تا این لحظه ۷۸۵ نفر به مراکز بهداشتی و درمانگاه‌ها مراجعه کردند و به مراکز ویژه ما منتقل شدند، افزود: حدود ۱۸ نفر به طور قطع به بیماری کوورید ۱۹ مبتلا شده اند. از میان افراد تحت نظر حدود ۱۰ مورد جدید ابتلا به ویروس هم اعلام شده است که ۸ نفر از شهر قم و ۲ نفر از شهر تهران تایید شده اند.

افزایش قربانیان کرونا در ایران

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت بیان کرد: از بین این ۱۰ نفر که به طور قطع دچار ویروس کوورید ۱۹ شده اند، یک نفر جان خود را از دست داده است که در مجموع تاکنون ۵ نفر از هموطنان ما جان خود را بر اثر ویروس کرونا از دست داده‌اند.

جهانپور ادامه داد: بیشتر افرادی که در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند معمولا ساکن شهر قم بوده یا به آن جا سفریداشته اند.

او در پایان یادآوری کرد: توصیه جدی ما به مردم این است، تا جایی که می‌توانند سفر‌های غیر ضروری را به شهر‌هایی که ویروس کرونا در آن جا تایید شده به تعویق بیندازند و در روز‌های آتی به نکات بهداشتی خود توجه ویژه‌ای داشته باشند، از روبوسی و دست دادن بپرهیزند و سطوح محل زندگی، کار خود را مرتب تمیز کنند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نظر شما