شناسهٔ خبر: 38399636 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

«جنگ ستارگان» جدید ساخته می‌شود

تسنیم

جدیدترین فیلم از سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» به کارگردانی خالق «حیله» از پروژه‌های لوکاس فیلم ساخته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، «جِی دی دیلارد» کارگردانی و «لوک کِیج» نویسندگی فیلم جدید «جنگ ستارگان» را برعهده دارند. هنوز جزئیاتی در مورد زمان اکران این فیلم منتشر نشده است.

بر اساس اطلاعاتی که جمعه در اختیار هالیوود ریپورتر قرار گرفت، پروژه جدید ساخت فیلم سینمایی «جنگ ستارگان» آغاز شده و جی دی دیلارد کارگردانی آن را عهده‌دار شده است.

جی دی دیلارد به‌خاطر خلق فیلم‌ علمی تخیلی ««اسلِیت»(حیله) شهرت دارد و «مت اوون» نویسنده فیلم‌های موفق «لوک کِیج» و «ماموران شیلد» نیز فیلمنامه آن را تحریر می‌کند.

هنوز مشخص نشده که این پروژه پرطرفدار سینمایی برای اکران در سالن‌های سینما برنامه‌ریزی شده است یا از سایت‌های معروف اینترنتی اما در هر صورت طرفداران «جنگ ستارگان» انتظار فیلم جدید را می‌کشیدند.

هنوز جزئیات زمان و مکان فیلمبرداری و شخصیت‌های اصلی اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد پروژه دیلارد با «آخرین جدی» تفاوت اساسی داشته باشد.

کمپانی دیزنی و لوکاس فیلم برای کمک به «دیزنی پلاس» و ارتقای آن محتوای فیلم را متفاوت و متنوع از سری پیشین «جنگ ستارگان» خواهند ساخت.

باب ایگر رئیسس کمپانی دیزنی اوایل این ماه گفت که آینده قابل پیش‌بینی «جنگ ستارگان» در تلویزیون است.

«ظهور اسکای‌واکر» 1 میلیارد و 70 میلیون دلار در سینماهای جهان فروش داشت و ششمین فیلم پرفروش سال 2019 را به خود اختصاص داد. همچنان فیلم «جنگ ستارگان: نیروی بیداری» با فروش 2 میلیارد و 70 میلیون دلاری در صدر پرفروش‌ترین‌های سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما