شناسهٔ خبر: 38399153 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

فرهاد مجیدی:

استقلال در 3 جام مدعی است/ آماده پیروزی بر ذوب‌آهن هستیم

سرمربی تیم استقلال گفت: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و ما آماده‌ایم تا در دیدار با این تیم به برتری دست یابیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از رسانه رسمی باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: در دو سه روز گذشته خیلی خوب تمرین کردیم و بازیکنان از انرژی زیادی برخوردارند. تیم ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است ولی ما هم آماده‌ایم و ان‌شاءالله فردا برنده خواهیم بود.

وی درباره وضعیت قائدی و اسماعیلی گفت: خوشبختانه اسماعیلی و قائدی با ما دیروز تمرین کردند. البته با توجه به غیبت آن‌ها در چند تمرین اخیر شاید فردا به‌صورت فیکس بازی نکنند. ما برای بازیکنانی که مصدوم بوده‌اند و به‌زودی خوب شده‌اند هم از علی ربانی خواسته‌ایم برنامه آماده‌سازی برای آن‌ها بنویسد و آن‌ها را به تمرینات اضافه می‌کنیم و در ادامه به شرایط بازی کردن می‌رسانیم.

سرمربی تیم استقلال در مورد آمادگی شیخ دیاباته بیان کرد: شرایط او امروز مشخص می‌شود. من منتظر هستم که پزشک تیم بعد از MRI به ما پاسخ دهد. دیاباته شخصاً با من صحبت کرد و گفت می‌خواهد چند روزی با خانواده باشد و به من گفت که در کشورش هم فیزیوتراپی می‌کند و در کل با اجازه من رفت.

وی در خصوص احتمال لغو بازی‌ها به دلیل کرونا یادآور شد: امیدوارم این اتفاق نیفتد و فکر می‌کنم الان چهار روز یکبار بازی می‌کنیم و بازیکنانم شرایط خوبی دارند و بازی‌ها لغو نشوند.

مجیدی در مورد اظهارات مربوط به مواد نیروزا از طرفی برخی افراد در زمانی که برای استقلال بازی می‌کرد، تصریح کرد: نه وقتش را دارم و نه برایم مهم است که جواب این اراجیف را بدهم.

وی درباره بازگشت بازیکنان مصدوم و ادامه فصل برای استقلال تأکید کرد: فکر می‌کنم تیم ما در 3 جام مدعی است. حتماً از گروهمان در آسیا صعود می‌کنیم. برای لیگ و جام حذفی هم تلاش می‌کنیم قهرمانی را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/4048/

نظر شما