شناسهٔ خبر: 38398742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه و استاندار از مردم سیستان و بلوچستان قدردانی کردند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک از حضور گسترده آحاد مردم همیشه در صحنه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، باری دیگر همچون گذشته بايد سجده شکر به درگاه خداي متعال گذاشت و از اعماق جان حمد و سپاس بي‌حد و حصر الهي را به ‌جا آورد كه به مردم مومن، بصير و فهيم ايران اسلامي و استان سیستان و بلوچستان توفيق عنايت فرمود تا در امتحان شكوه حضور انتخابات سربلند شوند.

 

بدون شک در کارزار انتخابات هر فرد و جریان که رای آورده و پیروز شود؛ برنده واقعی مردم حماسه ساز ایرانند که با حضور خود جوابی محکم و دندان شکن بر دشمنان و بد خواهان ایران اسلامی دادند.

 

حضور پر شور مردم در عرصه انتخابات، عاملی برای تقویت بیش از پیش انقلاب اسلامی خواهد شد و موجب مسرت و شادی دوستان نظام و انقلاب در داخل و خارج از کشور می شود.

 

اینجانبان در اين راستا در ابتدا از مردم سلحشور و همیشه در صحنه استان و در مرحله دوم از تمام دست‌اندركاران انتخابات به ‌ويژه اعضاي هيئت‌هاي اجرايي، نظارت، بازرسان، عوامل زحمت‌كش نظامي، انتظامي، امنيتي و اصحاب رسانه تشكر می نمايیم.

 

امید است؛ در سایه الطاف الهی، و تأسی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره در مسیر تعالی، پیشرفت و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و مستدام باشید.

 

مصطفی محامی

نماینده ولی فقیه در استان

و امام جمعه زاهدان 

 

احمدعلی موهبتی

استاندار سیستان و بلوچستان

 

پایان پیام/ 291

نظر شما