شناسهٔ خبر: 38398466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ثبت نام بیش از ۳ هزار زائر کرمانی حج در ۲۵ کاروان

مدیرحج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه امسال بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ زائر کرمانی در قالب ۲۵ کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند، گفت: زائران برای ثبت نام کاروان‌های خود از روز جمعه اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

محمود عرب نژاد مدیر حج و زیارت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با بیان اینکه ثبت نام اولیه حج تمتع امسال از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۹ اسفند آغاز می‌شود، گفت: دارندگان فیش حج تمتع تا پایان فروردین ۸۶، می‌توانند با مراجعه به سامانه https://reserve.haj.ir خود را رزرو کنند و تا ۷۲ ساعت با مراجعه حضوری به دفاتر زیارتی مدارک خود را تحویل دهند.

او با بیان اینکه زائران در صورتی که قبل از ۷۲ ساعت مدارک خود را تحویل ندهند، حذف می‌شوند، افزود: در صورتی که ظرفیت اعلام شده تکمیل نشود، اعزام‌ها برای دارندگان فیش‌های حج تمتع از اول اردیبهشت به صورت روز شمار اعلام و صورت می‌گیرد.

عرب نژاد با بیان اینکه بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر زائر از استان کرمان به حج تمتع ۹۹ اعزام می‌شوند، گفت: زائران در استان کرمان امسال در قالب ۲۵ کاروان از شهرستان‌های کرمان، زرند، سیرجان، رفسنجان، جیرفت، بم، انار و شهربابک اعزام می‌شوند.

او با بیان اینکه هزینه سفر تا قبل از روز ثبت نام براساس نرخ هتل‌های مکه و مدینه اعلام می‌شود، اظهار کرد: احتمالا اعزام کرمانی ها، امسال از نیمه اول تیر آغاز و کرمانی‌ها ابتدا به مکه و سپس به مدینه اعزام می‌شوند.

مدیرحج و زیارت استان کرمان به مردم توصیه کرد: دارندگان قبض حج تمتع تا پایان فروردین ۸۶ نسبت به دریافت یا تمدید گذرنامه خود اقدام و در صورتی که فیش و اطلاعات خود را در سامانه https://reserve.haj.ir به روز رسانی نکرده اند، هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

نظر شما