شناسهٔ خبر: 38398422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حمید مطهری:

سپاهان یکی از کلیدی‌ترین بازی‌های ما در مسیر قهرمانی لیگ است/ پرسپولیس شایسته پیروزی برابر الشارجه بود

مربی پرسپولیس از پیشرفت بازیکنان در تمرینات پیش از بازی با سپاهان می‌گوید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در حالی روز یکشنبه از هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که حمید مطهری مربی این تیم امیدوار است مقابل سپاهان نتیجه خوبی را بگیرند.

حمید مطهری در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت است: 

به نظر من در طی این ۸-۳۷ روزی که ما به پرسپولیس آمده‌ایم، شرایط تیم رو به پیشرفت بوده و تیم‌مان خیلی خوب و پویا بازی می‌کند. شاهد بزرگ آن هم این است که آقای گل‌محمدی به عنوان کسی که در راس این کادر فنی قرار دارد، همیشه دوست دارد فوتبال مالکانه و کلاسیک را پیاده کند و تیمش از عقب بازیسازی کند. می‌بینید که نسبت به بازی اولی که ما آمدیم تیم چقدر در بحث مالکیت پیشرفت کرده و شرایط بهتری دارد.

او ادامه داد: در این زمینه می‌توانم به بازی آخر مقابل شارجه اشاره کنم که ۶۰ درصد مالکیت توپ داشتیم و یک فوتبال خیلی خوب و منطقی انجام دادیم. درست است که یک سری ایرادات وجود دارد و این هم طبیعی است و باید برطرف شود ولی به آینده کارمان خیلی امیدواریم. فوتبالی که مدنظرمان است کم کم در تیم جا می‌افتد و برای همه تیم‌ها خطرناک هستیم.

مطهری درباره دو بازی نخست پرسپولیس در آسیا گفت: بازی کردن در آسیا خیلی سخت است. شما دیدید که ما مقابل دو تیم خیلی خوب و متمول چه نمایشی داشتیم و به نظر من فوتبال قابل احترامی انجام دادیم. جلوی الدحیل ۶۴ درصد مالکیت توپ داشتیم که فکر می‌کنم این درصد از مالکیت در زمین خودشان بی‌سابقه بوده باشد‌؛ یا جلوی شارجه ۶۰ درصد مالکیت داشتیم و در هر دو بازی هم فوتبال خوب و رو به جلویی انجام دادیم.

او در ادامه افزود:

متاسفانه در ده دقیقه اول بازی با الدحیل آن تمرکز لازم را نداشتیم و یک مقدار بحث داوری هم بود که خیلی نمی‌خواهم به جزئیاتش بپردازم. در این دو بازی فوتبال خیلی خوبی انجام دادیم مخصوصا جلوی شارجه ولی شما می‌دانید که آنها برای بازیکنان خارجی‌شان هزینه‌های آن‌چنانی می‌کنند و در این سال‌ها هم تفاوت باشگاه‌های ما با آنها همین بوده که تیم‌های حاشیه خلیج فارس خارجی‌های گرانقیمتی دارند. ضمن اینکه بازیکنان خارجی ما هم واقعا خوب بوده‌اند و همیشه به تیم کمک کرده‌اند. با این حال تمام تلاشی که بازیکنان در زمین کردند منجر به تحقق لیاقتی که در زمین داشتند نشد ولی از لحاظ فوتبالی کاملا خوب و امیدوارکننده شروع کردیم.

حمید مطهری در مورد بازی روز یکشنبه با سپاهان گفت: این بازی یکی از کلیدی‌ترین بازی‌های ما تا پایان فصل و در قهرمانی خیلی موثر است. خودمان را همه جوره آماده کرده‌ایم. ان‌شاءالله یکشنبه بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. بازی‌های سپاهان به دقت آنالیز شده و تمریناتمان هم علیرغم زمان کمی که داشتیم، بر اساس برنامه‌های همین بازی طراحی شده است. بعد از سپاهان هم بازی‌های مهمی داریم. برنامه ما این است که بازی به بازی جلو برویم چرا که هر بازی برای ما اهمیت خودش را دارد. در حال حاضر تمام تمرکزمان روی بازی یکشنبه با سپاهان است‌ که امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

 

نظر شما