شناسهٔ خبر: 38398142 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام نهایی نتایج شمارش آرا در ایلام

خبرگزاری صداوسیما

رییس ستاد انتخابات استان ایلام نتایج شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه دایلام و دهلران را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمد نوذری افزود: در حوزه انتخابیه ایلام علی‌اکبر بسطامی با ۴۲ هزار و ۲۹۶ رای و اعلام نتایج شمارش آرا در ایلام سارا فلاحی با ۳۶ هزار و ۹۰۹ رای به طور مستقیم به مجلس راه یافتند.
وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه دهران هیچکدام از نامزد‌ها موفق به اخذ ۲۰ درصد آرای ماخوذه و ورود مستقیم به مجلس نشدند، یادآور شد: بهزاد علیزاده با ۱۸ هزار و ۵۰۵ رای و صادق کرمی با ۱۶ هزار و ۳۷۲ رای به دور دوم انتخابات راه یافتند.
دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۹ فروردین ۹۹ برگزار می‌شود.
استان ایلام دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است که ۲ کرسی آن متعلق به حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان‌های ایلام، سیروان، چرداول، هلیلان، ایوان، مهران و ملکشاهی است و یک کرسی متعلق به حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان‌های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان است.
 
 
 
 
<div id="video-display-embed-code_4552626" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2653569/4552626?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما