شناسهٔ خبر: 38397996 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

واحد «رفاه طلاب» در مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) راه‌اندازی شد

معصومه بخشی پور

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) از راه اندازی واحد «رفاه طلاب» در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: ۵۰ درصد محصولات این واحد از تولیدات طلاب است.

صاحب‌خبر -

اعظم سادات کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از راه اندازی واحد رفاه طلاب در این مدرسه علمیه خبر داد و اظهار داشت: رهبر انقلاب شعار سال ۹۸ را حمایت از تولید داخلی نامگذاری کردند.

وی نقش حوزه های علمیه در تحقق شعار سال را بی بدیل و غیر قابل انکار دانست و ادامه داد: استفاده از کالای داخلی در راستای تبعیت از امر رهبر انقلاب باید در سیره حوزویان بخصوص طلاب خواهر قرار بگیرد.

کاظمی با اشاره به اینکه حمایت از کالای داخلی وضعیت اشتغال و اقتصاد کشور را متحول می کند، ابراز کرد: حوزویان و طلاب ابتدا باید خودشان مصرف کننده تولید داخلی باشند تا بتوانند دیگران را نیز به این امر تشویق کنند.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه‌الرسول(س) بیان داشت: امروز مردم حوزه های علمیه را به عنوان حافظان دین می دانند و از آنان الگو برداری می کنند بنابراین طلاب نقش بسزایی در ترویج فرهنگ حمایت و استفاده از کالاهای داخلی دارند.

وی با تاکید بر اینکه طلبه تراز انقلاب به دنبال تحقق اهداف بلند انقلاب و تبعیت از منویات رهبری است، ابراز کرد: در سیره پیامبر اکرم(ص) نیز حمایت از تولید و مصرف داخلی وجود داشته است؛ طلاب خواهر باید در عمل از تولیدات داخلی حمایت کنند.

کاظمی درباره واحد رفاه طلاب، گفت: مدرسه علمیه ریحانه‌الرسول(س) به منظور اجرای فرامین رهبر انقلاب مبنی بر رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی و تسهیل در امر خرید ارزان قیمت طلاب، اقدام به راه اندازی واحد «رفاه طلاب» کرد تا از این طریق اقلام تولید شده داخلی با حذف واسطه به طلاب خواهر عرضه شود.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه‌الرسول(س) ادامه داد: ۵۰ درصد کالاهای موجود در واحد «رفاه طلاب» که شامل خوراک و پوشاک می شود از تولیدات طلاب مدرسه علمیه ریحانه‌الرسول(س) بوده که با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب به طلاب عرضه می شوند.

وی تاکید کرد: مدرسه علمیه ریحانه‌الرسول(س) در راه اندازی واحد «رفاه طلاب» به دو نکته مهم توجه خاص داشت نخست اینکه حتما محصولات عرضه شده تولید داخلی، تازه و با کیفیت باشد و دیگر اینکه با حذف واسطه ها اقلام با قیمت مناسب در اختیار طلاب قرار بگیرد.

کاظمی خاطرنشان کرد: رضایت و استقبال طلاب از محصولات با کیفیت و ارزان قیمت داخلی سبب شد بیشترین خرید خود را از همین واحد انجام دهند.

نظر شما