شناسهٔ خبر: 38397415 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سلماس به نماینده جدید رای داد

فرماندار سلماس با اشاره به قطعی‌شدن نتایج انتخابات مجلس یازدهم در این شهرستان، گفت: از مجموع ۷۶ هزار و ۷۱۹ رای اخذ شده صحیح، «یعقوب رضازاده» با ۲۴ هزار و ۷۶۷ رای به عنوان منتخب مردم این شهرستان انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،مرتضی اصغری فرماندار سلماس  افزود: پس از وی «جعفر نوری» ۱۲ هزار و ۶۲۱ رای، «محسن مافی» ۱۰ هزار و ۳۲ رای، «حسین رمزی قره‌قشلاقی» هشت هزار و ۵۴۰ رای، «مهدی مهدی‌زاده» پنج هزار و پنج رای و «محمد طالعی» چهار هزار و ۲۰۰ رای کسب کردند.

وی اضافه کرد: همچنین «حمید میرزایی حبشی» ۲ هزار و ۸۶۶ رای، «علی کهن‌سال» ۲ هزار و ۶۱۰ رای، «صفر قویدل قره‌قشلاقی» یک هزار و ۳۰۷ رای، «بایرامعلی محمدنژاد» ۸۹۵ رای، «ناصر اخلاقی اولقی» ۷۵۳ رای و «محرم موسالو» ۴۶۷ رای به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: نامزد‌ها در راستای اجرای قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ۲ روز می‌توانند شکایت احتمالی خود را به فرمانداری سلماس اعلام کنند.

فرماندار سلماس با اشاره به وجود بیش از ۱۴۱ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در این شهرستان، ادامه داد: میزان مشارکت در این حوزه انتخابیه حدود ۵۴.۵ درصد ثبت شد.

شهرستان سلماس ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و در شمال آذربایجان‌غربی واقع است.

در این شهرستان ۳۵ نفر طی مراحل نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد، ۱۷ نفر تایید صلاحیت نهایی شده و ۱۲ نفر در روز دوم اسفند با هم رقابت کردند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند امسال، برگزار شد.

 

انتهای پیام / ن م 

نظر شما