شناسهٔ خبر: 38397146 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

عضو دفتر سیاسی حماس:

معامله قرن نبردی سرنوشت‌ساز برای فلسطینی‌ها است

محمد الهندی، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: معامله قرن نبردی سرنوشت‌ساز برای فلسطینی‌ها است و مردم فلسطین برنامه و چشم‌اندازی جامع نیاز دارند و باید طرحی اساسی برای مقابله با این معامله ایجاد شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری صفا، الهندی در سخنرانی خود که از شبکه تلویزیونی الاقصی پخش شد؛ تأکید کرد:  رژیم صهیونیستی برای اجرای معامله قرن تلاش می‌کند و آزمون واقعی برای تشکیلات خودگردان درباره مخالفت با طرح معامله قرن، در توقف هماهنگی امنیتی و بازگشت به آشتی و وحدت قرار دارد.

 وی افزود: معامله قرن در واقع نبردی سرنوشت‌ساز برای فلسطینی‌ها است. مردم فلسطین به  برنامه و چشم‌اندازی جامع نیاز دارند و باید طرحی اساسی برای مقابله با این معامله ایجاد شود.

الهندی تصریح کرد: مقاومت و نپذیرفتن معامله ننگین قرن باید به نهضتی همگانی تبدیل شود، در غیر این صورت بیانیه‌ها و سخنرانی‌های محکومیت، تنها اتلاف وقت خواهد بود و این معامله شرم‌آور به اعطای کل کرانه باختری به اشغالگران و در نهایت تضعیف ملت فلسطین در مقابل تجاوزهای صهیونیستی منجر خواهد شد.

الهندی خواستار مقاومت گسترده و همه‌جانبه در کرانه باختری شد و ابراز امیدواری کرد که جنبش فتح به فرماندهی عملیات‌‌های مردمی علیه رژیم صهیونیستی بازگردد.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد: مقاومت در فلسطین دژ محکم جلوگیری از یورش رژیم صهیونیستی به کشورهای اسلامی و عربی است.

وی با تأکید بر اینکه گروه‌های مقاومت فلسطین تجربیات و اقتدار خود را برای ایستادگی در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی بیشتر می‌کنند، گفت: تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی توخالی بوده و صرفاً استفاده تبلیغاتی برای انتخابات رژیم اسرائیل دارد.

یادآور می‌شود، طرح آمریکایی ـ صهیونیستی معامله ننگین قرن شامل انضمام کامل قدس و شهرک‌های موجود در کرانه باختری به رژیم صهیونیستی و نابودی کامل حق بازگشت آوارگان فلسطینی است.

انتهای پیام

نظر شما