شناسهٔ خبر: 38395237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حجت‌الاسلام بابائیان امام‌جمعه شهر امیرکلا :

همه بپذيرند که نامزد منتخب نماينده همه مردم است

صاحب‌خبر -

خبرگزاری آریا- خطبه‌های نمازجمعه به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین بابائیان امام‌جمعه امیرکلابرگزارشد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرامیرکلا بابل :حجت‌الاسلام والمسلمین بابائیان امام‌جمعه امیرکلا درخطبه های جمعه ضمن سفارش ورعایت تقوا بیان داشت: فعالیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی امام باقر علیه السلام، تلاش و ایجاد و گسترش حدیث اهل بیت (ع), تبیین و گسترش فقه اسلامی، نشر علوم و معارف اسلامی (مانند کلام و تفسیر احکام و اخلاق تاریخ شیمی و فیزیک), مبارزه با قیاس و مسلک های انحرافی (مانند خوارج غالیان جبریه و قدریه), رسیدگی به محرومان جامعه, شکیبایی و بردباری, صمیمیت و محبت با دوستان, سخاوت و مروت، کار و تلاش در اوج زهد و تقوا بوده است    .          
وی ادامه داد:  مردم عزیز اسلامی ما می دانند هر آنچه از امنیت و اقتدار که از آن برخوردار هستیم، مربوط به حضور ما در انتخابات بوده است و هر آنچه را که از رانت فساد، خیانت، کم توجهی به مشکلات مردم و .... وجود دارد، محصول انتخاب ماست پس در فصل آغازین گام دوم انقلاب کسانی را برای مجلس انتخاب کنیم که ریشه و اساس مفاسد نباشند  .
این مسئول تصریح کرد: مردم متدین ما، خدمتگزار صدیق و انقلابی، وظیفه شناس، وفادار به انقلاب و اسلام، سرسخت در مقابل دشمنان، و کارآمد را به مجلس می فرستند نه نوکر و کلفت آمریکا و دشمنان این ملت را.        
وی گفت: ملت شریف ایران، برای برخوداری از ایران قوی، قوه مجریه قوی، اقتصاد قوی، کشوری قوی، در مقابل دشمن قوی، امنیت قوی می‌خواهیم باید حضور قوی‌تر و حداکثری در پای صندوق های رای داشته باشیم       .
حجت‌الاسلام بابائیان بیان داشت:همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: شرکت در انتخابات یک جهاد عمومی, یک وظیفه شرعی، یک وظیفه عمومی و ملی، مایه تقویت کشور، مایه آبروی نظام، خنثی کننده نیت های شوم دشمنان و مایه برکت انقلاب است. ملت ایران مثل 22 بهمن و تشییع پیکر شهید سلیمانی و پرشور تر از آن دو، در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت می کنند.            
وی افزود:دشمنان از حضور پرشور مردم در انتخابات وحشت دارند. و مردم به همین دلیل، با حضور یکپارچه و با وحدت و انسجام وصف‌ناپذیر، پای صندوق های رای در2 اسفند 98، حضور خواهند یافت و با حضور قدرتمند و دشمن شکن بار دیگر امریکا را مانند کشتی تایتانیک غرق خواهند کرد.        
امام جمعه امیرکلا تصریح کرد: مردم عزیز، به آنهایی که سایه جنگ و خود جنگ را برای مردم به وجود آوردند، صنعت هسته‌ای را به باد دادند، باعث تورم، بیکاری و مشکلات معیشتی مردم شدند و تحریم را برای مردم رقم زدند و نگاهشان به بیرون از کشور است رای نخواهند داد.     
وی گفت: اتحاد و همبستگی برای حضور حماسی در انتخابات می تواند تمام معادلات و نقشه های دشمنان را در هم بریزد، امنیت، آرامش، رفاه اجتماعی، با حضور گسترده پای صندوق های رای، برای ملت امکان پذیر خواهد بود.           
حجت‌الاسلام والمسلمین بابائیان بیان داشت:ویروس کرونا، با رعایت نکات بهداشتی قابل پیشگیری و کنترل است. اما مقابله با کرونا های سیاسی بسیار خطرناک غربگراها ، کنترلش سخت تر است. شرکت حداکثری در پای صندوق رای و رای ندادن به کروناهای سیاسی غرب گرا و وابسته که چندین چند سال است به جان انقلاب افتاده‌اند با آن مبارزه نموده وآنها را از اریکه قدرت به زیر بکشند.  
وی افزود: شنبه پس از انتخابات باید شنبه مهربانی و بردباری باشد، و همه بپذیرند که نامزد منتخب نماینده همه مردم است، و همه پیروزی خود را از خدا بدانند، و همه بدانندکه بزرگترین برنده انتخابات، ملت بوده است. و نتیجه انتخابات هر چه که باشد باید برای همه معتبر باشد.  
این مسئول بیان داشت: درآستانه آغاز هفته امورتربیتی، منشور تربیت کودکان و نوجوانان و وارثان انقلاب در تراز انقلاب اسلامی‌ که بر عهده والدین، مسئولان آموزش پرورش است، باید توجه جدی به آن گردد که عبارتند از: اقامه نماز اول وقت, تقویت رابطه با خدا, ایجاد معنویت (با به کارگیری نماز و دعا و توسل) احترام به والدین،سلامتی جسمی، اعتماد به نفس، فراگیری علم، مطالعه در زندگی شهدا، بصیرت سیاسی، اثرگذاری در محیط، (خانه مدرسه و جامعه) آماده سازی خود برای مدیریت اداره کشور .

نظر شما