شناسهٔ خبر: 38395206 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

«داودی» نماینده مردم سراب شد

ایسنا

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اعلام پایان شمارش آرا در تمام حوزه‌های انتخابیه استان، نتیجه انتخابات در حوزه انتخابیه سراب را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اعلام پایان شمارش آرا در تمام حوزه‌های انتخابیه استان، نتیجه انتخابات در حوزه انتخابیه سراب را اعلام کرد.

علیار راستگو در این خصوص اظهار کرد: بر اساس نتیجه شمارش آراء در حوزه انتخابیه سراب، از مجموع 62 هزار و 905 رأی مأخوذه، آقای یوسف داودی با 20 هزار و 208 رأی به عنوان نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی با بیان این‌که شمارش آرا در تمام حوزه‌های انتخابیه استان تمام شده است، افزود: هیأت‌های اجرایی انتخابات در حال تطبیق نتایج شمارش آرا با هیأت‌های نظارت و ثبت نتایج در سامانه جامع انتخابات هستند که به محض ثبت نتایج، اطلاع‌رسانی‌های رسمی انجام خواهد شد.

تاکنون نتایج شمارش آرا در 4 حوزه انتخابیه استان مشخص شده است که بر اساس آن، آقایان: حسین حاتمی از حوزه کلیبر، خداآفرین و هوراند، جعفر راستی از حوزه شبستر، مهدی اسماعیلی از حوزه میانه و یوسف داودی از حوزه سراب با کسب حد نصاب آرا، به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب شده‌اند.

همچنین در حوزه انتخابیه میانه، به دلیل به حد نصاب نرسیدن آرای نامزدها برای انتخاب نماینده دوم این حوزه، انتخابات به دور دوم کشیده شد.

نظر شما