شناسهٔ خبر: 38391367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجلیل از فعالان نماز و مسابقات قرآن در تامین اجتماعی کردستان

مراسم تقدیر از فعالان اجرایی نماز و برگزیدگان مسابقات قرآن در اداره کل تامین اجتماعی کردستان با حضور جمعی از مدیران و مسئولان اقامه نماز استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عظیمی مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان در این مراسم با اشاره به اهمیت ترویج و ترغیب نسل جوان به اقامه نماز خاطر نشان کرد: برای توسعه و ترویج نماز شیوه‌ها و مهارت‌هایی خاص و به روز همراه با خلوص نیت نیاز است که باید به آن‌ها اهمیت داده شود.

او با اشاره به اینکه اقامه نماز فقط نماز خواندن نیست، افزود: تلاش کنیم نماز موثرتری را اقامه کرده تا از طریق نماز مرحله به مرحله رشد کنیم.

در ادامه مدیر کل تامین اجتماعی کردستان با اشاره به نقش مهم نماز جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تاکید بر اقامه نماز با توجه به بیانات بزرگان دین و کلام الهی بر ضرورت تلاش مضاعف و برنامه ریزی در جهت برگزاری نماز جماعت با شکوه هرچه بیشتر تاکید نمود.

قریشی افزود: اقامه نماز جماعت در اول وقت و همچنین تهیه محیط مناسب جهت انجام این فریضه الهی، انجام برنامه‌های فرهنگی و تشویق فعالین نماز، از اولویت‌های این اداره کل است و امور لازم جهت محقق شدن این امر به صورت مستمر در دست پیگیری و اقدام است.

او معرفی و تجلیل از فعالین نماز و برگزیدگان مسابقات قرآنی استان را در راستای تشویق و ترغیب دیگر افراد به حضور در نماز جماعت و قرائت و تدبر در قرآن عنوان نمود و افزود: امیدوارم همه کارکنان این اداره کل در برپایی نماز و انس با قرآن حضوری گسترده و فعال داشته باشند.

در پایان این مراسم نیز از فعالان نماز و برگزیدگان دوره مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه همکاران سازمان تامین اجتماعی با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

نظر شما